کد خبر: 733637
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۴
آيت الله ممدوحي در گفت‌وگو با «جوان‌آنلاين»:
عضو مجلس خبرگان رهبري معتقد است كساني كه با نيت سوء به دنبال به دست آوردن كرسي هاي مجلس خبرگان هستند ان شاء‌الله كه نمي توانند به هدف خود برساند و خيال شما راحت باشد چرا كه نهادهاي انقلابي نيز در اين مسير آنان را همراهي نخواهند كرد.

جوان‌آنلاين: آيت الله حسن ممدوحي در گفت‌وگو با «جوان‌آنلاين» در خصوص سخنان آيت الله جنتي درباره فعاليت هاي سياسي برخي افراد و احزاب خاص براي رسيدن به مجلس خبرگان اظهارداشت: آقاي جنتي ستون محكم و مستحكمي براي انقلاب است كه وجودشان بسيار حائز اهميت است. چرا كه ايشان از نظر حوزوي دانشمند و از لحاظ سياسي خط و خطوط هاي سياسي را مي شناسند. 
 
وي با تاكيد بر اينكه ما افرادي نظير آيت الله جنتي كم داريم، تصريح كرد: فرمايشات ايشان قول و فصل قطعي است كه اميدوارم خداوند طول عمر به ايشان عنايت بفرمايد.

عضو مجلس خبرگان رهبري ادامه داد: كساني كه با نيت سوء به دنبال به دست آوردن كرسي هاي مجلس خبرگان هستند ان شاء‌الله كه نمي توانند به هدف خود برساند و خيال شما راحت باشد. چرا كه نهادهاي انقلابي نيز در اين مسير آنان را همراهي نخواهند كرد.

آيت الله ممدوحي عنوان كرد: همه آنهایی که نیت سوء دارند و حالا برای انتخابات خبرگان نقشه کشیده اند باید بدانند که خداوند تعالی است که این کشور را حفظ کرده و اجازه نخواهد داد کسی چشم زخمی به این مملکت وارد کند.

وي با بيان اينكه توطئه و خیانت در کشور ما زیاد است، تصريح كرد: خیلی ها هستند که نمی توانند پیروزی های این کشور و مردم و نظام را ببینند اما این خداست که کشور اسلامی ما را حفظ می کند.

آیت الله ممدوحی درباره آغاز فعالیت جریان های اصلاح طلب برای شرکت در انتخابات مجلس خبرگان، گفت: اصلاح طلبان فقط می خواهند که دل خودشان را خوش کنند و فکر می کنند که با قیل و قال راه انداختن می توانند به خواسته های خود برسند. اما مردم ما هشیار هستند و بد و خوب را از هم تشخیص می دهند.

عضو مجلس خبرگان رهبري در پايان با اشاره به فعاليت هاي مهم مجلس خبرگان رهبري اظهاركرد: مجلس خبرگان فعاليت هاي حياتي داشته و مقدم بر ساير نهادها در كشور است چرا كه اين نهاد وظيفه مهم تعيين رهبر، نظارت بر فعاليت هاي ايشان و حمايت از ولايت فقيه را بر عهده دارد.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۵
1
0
کسانی که در فتنه ی 88 به موسوی و کروبی و.... خط می دادند و آنها را تحریک می کردند و فرزندانشان اختلاس می کردند و در فتنه ی 88 شرکت می کردند باید در انتخابات آینده رد صلاحیت شوند همانگونه که در انتخابات ریاست جمهوری رد صلاحیت شدند.
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۵
0
0
خدا تمام خادمین اسلام وانقلاب را سلامتی عنایت فرماید.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار