کد خبر: 730781
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۵
مدیرعامل شرکت مادر تخصصیی حمل و نقل ریلی کشور از انتشار ۵۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت متروی کرج خبر داد.

رضا عابدی با اشاره به اینکه در سالیان گذشته 470 میلیارد تومان دولت پرداخت کرده است، اظهار داشت: از ابتدای آغاز کار پروژه تا پایان سال گذشته دولت 470 میلیارد تومان به این پروژه تخصیص داده است.

وی با تاکید بر اینکه شهرداری کرج به‌صورت نقدی و غیرنقدی تا کنون 275 میلیارد تومان کارسازی کرده که البته کمتر از 40 میلیارد تومان نقد بوده ‌و مابقی بابت تملک و موضوعات دیگر بوده است، خاطرنشان کرد: این امر بیانگر این است که سهم دولت در این امر به تناسب پیشرفت کار و پرداختی شهرداری مطلوب بوده است.

عابدی با اشاره به اینکه موضوع متروی شهرستان کرج و حومه تحت عنوان فاینانس مطرح شد که با پیگیری انجام شده برای بخشی از خط تحت عنوان سابیر سی تیک حدود 3 میلیارد تومان نهایی شده است، تصریح کرد: مهلت این فاینانس پایان امسال است و با توجه به اینکه این امر دوبار تمدید شده و در شورای اقتصاد مطرح شد، دیگر تمدید نمی‌شود و باید از این فرصت به وجود آمده نهایت استفاده را برد.

مدیرعامل شرکت مادر تخصصی حمل و نقل ریلی کشور با بیان اینکه در بحث اوراق مشارکت سال گذشته 100 میلیارد تومان مجوز داده شدگفت: برای سال 94، نیز 400 میلیارد تومان اوراق مشارکت درخواست شده است.


نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار