کد خبر: 730704
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۰
شهردار اصفهان :
شهردار اصفهان در دیدار صمیمانه فرمانده ارشد نظامی ارتش جمهوری اسلامی ایران در استان اصفهان و بازدید از پروژه‌های ارتش گفت: همکاری و هماهنگی شهرداری با ارتش، فرش قرمزی برای ورود سرمایه گذاران بخش خصوصی است.

دکتر مهدی جمالی نژاد افزود: ارتش جمهوری اسلامی ایران در استان اصفهان،سال‌های سال از محدوده اراضی و املاکی که در اختیارش بوده صیانت کرده است و اگر این محدوده که در حوزه پادگان‌ها قرار دارد توسط ارتش صیانت نشده بود، امروز با مشکلات بسیاری مواجه بودیم.
وی در رابطه با مشارکت‌های آینده شهرداری و ارتش افزود: مدیریت هماهنگ شهری به معنای هماهنگی میان تمامی دستگاه‌ها و ارگان‌ها در سطح شهر نیاز است تا بتوانیم به توسعه پایدار دست پیدا کنیم.
شهردار اصفهان یکی از مصداق‌های این هماهنگی را هماهنگی میان ارتش و شهرداری عنوان کرد و اذعان داشت: پیش از این ارتش یک سری ساخت‌وسازهایی در شهر داشته که ممکن است شهرداری توجه شایسته‌ای به آن نداشته و این باعث ایجاد چالش ‌شده، اما امروز راه ما تغییر کرده است و قطعا تلاش می‌کنیم تا با همدلی و هم زبانی ایجاد شده، تمامی مشکلات گذشته را جبران کنیم.
دکتر جمالی نژاد تصریح کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران در تعاملات پیش روی خود قطعا حسن نیت دارد و می خواهند در شهر توسعه ایجاد شود که امیدواریم به زودی به نتیجه مطلوب در این رابطه دست پیدا کنیم. وی به جلساتی که از آغاز به کار خود تا کنون با ارتش داشته است نیز اشاره کرد و گفت: امروز بازدید خوبی داشتیم که امیدوارم این بازدید بتواند کمک کند تا یک سری پروژه مشترک را با ارتش داشته باشیم و بتوانیم یک سری طرح و مگا پروژه بزرگ مثل هتل، سیتی سنتر و به طور کلی طرح‌هایی که توسعه شهر را به دنبال دارد، در سطح شهر اجرا کنیم.
شهردار اصفهان ادامه داد: همکاری و هماهنگی ما با ارتش می تواند مسیر سرمایه گذاران بخش خصوصی را به اصفهان باز کند، چون بسیاری از پروژه‌هایی که قرار است بین ما انجام شود به یک ضلع سوم به عنوان سرمایه گذار نیاز دارد که ورود پیدا خواهند کرد.
وی ادامه داد: فرش قرمزی که از روزهای ابتدایی ورودم به شهرداری عنوان کردم که برای سرمایه گذاران پهن خواهیم کرد، به هماهنگی تمامی دستگاه‌ها نیاز دارد. شهردار اصفهان تاکید کرد: به طور حتم اگر ظرفیت های ارتش و شهرداری با هم جمع شود، می‌تواند ایجاد انرژی کند و برای سرمایه‌گذاران به قدرتی مضاعف تبدیل شود. دکتر جمالی نژاد با اشاره به جمع‌بندی جلسه مشترک ارتش و شهرداری خاطرنشان کرد: مباحث میان شهرداری و ارتش ریشه‌ای و بسیار زیاد است به همین دلیل قرار بر این شد که برای اتخاذ تصمیم درست، عالمانه و آگاهانه، کمیته‌ای متشکل از مدیران ارتش و مدیرانی از شهرداری اصفهان شامل معاونت شهرسازی، معاونت اداری مالی، قایم مقام سرمایه‌گذاری و مدیر املاک شهرداری اصفهان تشکیل گردد.
وی ادامه داد: جلسات این کارگروه به‌صورت هفتگی برگزار می‌شود و نتیجه‌گیری آن به‌صورت ماهانه اعلام می‌گردد.
امیر جهادی ارسی فرمانده ارشد نظامی ارتش جمهوری اسلامی ایران در استان اصفهان نیز در این دیدار دکتر جمالی نژاد را بهترین گزینه انتخابی شورای اسلامی شهر اصفهان برای شهرداری در اصفهان معرفی کرد و گفت: دکتر جمالی نژاد یکی از بهترین گزینه‌ها برای شهرداری اصفهان بود و امیدواریم مشکلاتی که پیش از این داشتیم با حضور وی و بذل‌توجه‌شان به امور ارتش مرتفع گردد تا بعد از این نیز بتوانیم همگام با یکدیگر برای توسعه متوازن شهر تلاش کنیم.
وی از بذل‌توجه شهردار اصفهان به نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران تقدیر کرد و افزود: تعامل بین شهرداری و ارتش باعث افتخار ماست و با حضور شهردار اصفهان در محل پروژه‌های ارتش، برای مجموعه ارتش آینده روشنی را می‌بینم.
فرمانده ارشد نظامی ارتش جمهوری اسلامی ایران در استان اصفهان به پروژه‌های مشترک شهرداری و نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در سال‌های قبل اشاره و تصریح کرد:اتوبان اقارب پرست سال 1372، اتوبان همت، کمربندی جنوب شرقی، کمربندی جنوب غربی، اتوبان شهید کشوری، باشگاه تیموری، آتش‌نشانی جنب تپه زیتون، خیابان صفه، تجهیز و قرار دادن مجموعه ورزشی 22 بهمن ، پارک صفه، ترمینال صفه و آزادسازی اراضی خیابان فرایبورگ از مهم‌ترین همکاری‌هایی است که نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در سال‌های بعد از انقلاب تاکنون با شهرداری اصفهان داشته است.
امیر جهادی ارسی ابراز امیدواری کرد:تا با همدلی و هم زبانی ایجاد شده در رابطه بین دو طرف، تعاملات میان ارتش جمهوری اسلامی ایران و شهرداری اصفهان به بهترین شکل ادامه پیدا کند. گفتنی است؛ این دیدار چهار ساعته با مطرح کردن موضوع همدلی و همراهی هرچه بیشتر میان دو عنصر بزرگ شهر آغاز شد و با بیان مشکلات بر سر راه هر دو طرف به نتایج رضایت بخشی انجامید.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار