کد خبر: 730578
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۸
كارخانه سيمان بجنورد در خراسان شمالي تنها شرکت تولیدکننده در كشور است که ۱۲ نوع سیمان تولید می کند

مجید خام وردی مدیر عامل کارخانه سیمان بجنورد با اعلام این خبر گفت: کیفیت بالای سیمان تولیدی ، این کارخانه را بعنوان یکی از مهمترین کارخانه های تولید سیمان در کشور مطرح کرده است.

خام وردی گفت: هم اکنون به طور روزانه بیش از ۱۱ هزار تن سیمان در کارخانه سیمان بجنورد تولید می شود. وی افزود:: این میزان شامل روزانه پنج هزار و ۵۰۰ تن کلینکر و شش هزار تن سیمان به صورت فله ای و پاکتی است. مدیر عامل کارخانه سیمان بجنورد بابیان اینکه در چهار ماه گذشته ۴۹۰ هزار تن سیمان این کارخانه به فروش رسیده است، افزود: ازاین میزان ۹۳ هزار تن به ارزش دو میلیون و ۷۹۰ هزار دلار به کشورهای هدف صادر شده است. مجید خام وردی گفت : صادرات سیمان نسبت به مدت مشابه پارسال با ۳ درصد کاهش روبرو بوده است.

وي علت این کاهش را کمبود بودجه های عمرانی و کاهش ساخت و ساز دانست. مدیر عامل کارخانه سیمان بجنورد همچنین از طرح توسعه این کارخانه خبر داد و افزود: این طرح هم اکنون ۷۵ درصد پیشرفت دارد که در اوایل سال آینده به بهره برداری می رسد. مجيد خام وردی ادامه داد: با تکمیل این طرح روزانه ۸۰۰ تن به ظرفیت کارخانه سیمان افزوده می شود. ترکمنستان، تاجیکستان، روسیه، افغانستان، آذربایجان و قزاقستان از جمله کشورهای های وارد کننده سیمان بجنورد هستند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار