کد خبر: 729755
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۳
ایستگاه پایش تصویریفرماندهی انتظامی شهرستان اسلامشهر ، با حضور فرماندهی ویژه غرب استان تهران و جمعی از مسئولین شهرستان اسلامشهر افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت .

 

سرهنگابراهیم حسن آبادیفرماندهی انتظامی شهرستان اسلامشهر در مراسم افتتا ح این ایستگاه ، گفت :درراستای ارتقای امنیتاجتماعیشهرستان با بهره گیری از تکنو لوژینوینو کنترل بیشتر مناطق حادثه خیز و جرم خیز شهرستان، ایستگاه پایش تصویری ومرکز مانیتوریگفرماندهی انتظامی شهرستان اسلامشهرراه اندازی شد .

ابراهيم حسن آبادی افزود: با راه اندازی این ایستگاه ، ضمن کنترل بیشترو بهینه وضعیت ترافیکیشهرستان، در بحث تامین امنیت نیز می توان با رصد نقاط جرم خیز در پیشگیری از وقع جرایمی مانند سرقت و دستگیری مجرمین نیز می تواناز این دوربین ها بهره برداری کرد.

فرماندهی انتظامی شهرستان اسلامشهر ادامه داد: ایستگاه پایشتصویریشهرستان اسلامشهر با همکاری همه دستگاههای شهرستان بویژهشورای اسلامی شهر و شهرداریهای اسلامشهر ، احمد آباد و چهاردانگه و فرمانداری شهرستان اسلامشهرایجاد ، تجهیز و راه اندازی شده است .

وی افزود : در حال حاضر تعداد 13 دوربین کنترلیسرعت و انتظامیدر سطح شهرستانمستقر شده که درطی ماه آینده به 18 دوربین افزایش خواهد یافت و در آینده ای نزدیکو با همکاری اصناف در اقصی نقاط شهرستان بویژه در مراکز جمعیتی پر تردددوربینهایی نصب خواهد شد .

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار