کد خبر: 727991
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۱
آيا «شهرزاد» و « دندون طلا» نقطه پاياني بر كسادي بازار شبكه نمايش خانگي است؟
پس از گذشت ماه‌ها از توزيع آخرين سريال شبكه نمايش خانگي دو سريال «شهرزاد» و «دندون طلا» اين روزها راه شبكه نمايش خانگي را در پيش گرفته‌اند...
سپيده آماده
پس از گذشت ماه‌ها از توزيع آخرين سريال شبكه نمايش خانگي دو سريال «شهرزاد» و «دندون طلا» اين روزها راه شبكه نمايش خانگي را در پيش گرفته‌اند، اين در حالي است كه هيچ كدام از گزينه‌هاي پيشين شبكه نمايش خانگي نتوانستند پايان موفقي را در اين شبكه تجربه كنند.
به گزارش «جوان»، ماجراي سريال‌سازي در شبكه نمايش خانگي پس از اقبال مخاطبان به خريد سريال‌هاي خارجي كه به صورت هفتگي و ماهانه به بازار زيرزميني كشور وارد مي‌شد، در پاييز سال 89 در كشور ما هم كليد خورد. آغازگر سريال‌سازي در شبكه نمايش خانگي «محمدحسين لطيفي» كارگردان مجموعه‌هاي مخاطب‌پسندي مانند وفا بود كه اين بار مي‌خواست شانس سريال‌سازي خود را در رسانه‌اي جديد امتحان كند. «قلب يخي» در نهايت قدم به شبكه نمايش خانگي گذاشت و توانست با سيلي از مخاطبان روبه‌رو شود و راه را براي قهوه تلخ و ديگر سريال‌ها هم بگشايد. در نهايت به‌رغم فروش‌هاي نجومي قلب يخي در قسمت‌هاي اوليه، سريال نيز نتوانست اين استقبال را ادامه دهد و توليد و توزيع‌هاي منقطع و هجوم نسخه‌هاي غيرمجاز باعث شد كه سرانجام همه اين مجموعه‌ها به پايان‌هايي ناگهاني منتهي شوند. در چنين شرايطي حسن فتحي كه پيش از اين ساخت مجموعه‌هاي پرمخاطبي مانند شب دهم، مدار صفر درجه، ميوه ممنوعه و زمانه را در كارنامه خود به ثبت رسانده بود، بار سفر را به سمت مديوم جديد بست و قرار است «شهرزا»دش را از مردادماه در شبكه نمايش خانگي توزيع كند. داستان سريال در دهه‌ ۳۰ خورشيدي مي‌گذرد. داستاني كه روايتي عاشقانه بر بستر تاريخ دارد و توسط نغمه ثميني نوشته شده است.
علي نصيريان، ترانه عليدوستي، شهاب حسيني و مصطفي زماني نقش‌هاي اصلي اين سريال را بازي مي‌كنند. از طرف ديگر داوود ميرباقري كه چندي پيش توزيع آخرين سريالش (شاهگوش) در شبكه نمايش خانگي به پايان رسيد، اين روزها خود را براي توزيع مجموعه جديدش به نام «دندون طلا» در اين شبكه مهيا مي‌كند. دندون طلا با بازي مهدي فخيم‌زاده، حامد بهداد، باران كوثري، حميدرضا آذرنگ و ستاره اسكندري داستان دختري از طبقه پايين اجتماعي را روايت مي‌كند كه در جريان زندگي دچار مشكلاتي مي‌شود. با توجه به سابقه فتحي و ميرباقري در ساخت سريال‌هاي مخاطب‌پسند و باب سليقه مردم بايد منتظر ماند و ديد كه «شهرزاد» و «دندون طلا» نقطه پاياني بر تراژدي سرانجام‌هاي تلخ مجموعه‌هاي شبكه نمايش خانگي خواهند بود يا نه؟
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار