کد خبر: 726323
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۲
مدیرکل فرودگاه‌های استان اردبیل از بهره‌برداري از ترمینال ویژه خارجی فرودگاه اردبیل با ۱۴ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری خبر داد.

سیدفخرالدین هاشمی در بازدید از عملیات آماده‌سازی ترمینال خارجی فرودگاه اردبیل گفت: ترمینال بزرگ پروازهای خارجی فرودگاه اردبیل که در حال حاضر عملیات اجرایی آن دنبال می‌شود مهرماه امسال به بهره‌برداری خواهد رسید.

مدیرکل فرودگاه‌های استان اردبیل از بهره‌برداری از ترمینال حج و پروازهای خارجی فرودگاه اردبیل تا شهریورماه امسال خبر داد و افزود: با بهره برداری از ترمینال خارجی فرودگاه اردبیل، این استان جزو استان‌های برتر کشور در این حوزه به شمار می‌رود.

وی ادامه داد: برای احداث ترمینال ویژه پروازهای خارجی در فرودگاه اردبیل که 7 هزار و 500 مترمربع مساحت دارد، بیش از 14 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری شده است که به بهره‌برداری از آن پذیرای تعداد زیادی از مسافران ورودی و خروجی از فرودگاه اردبیل می‌شویم.

هاشمی گفت: بهره‌برداری از این ترمینال در فرودگاه اردبیل سبب افزایش فضای حضور مسافران این فرودگاه به بیش از 13 هزار مترمربع می‌شود که این امر می‌تواند در رضایتمندی هر چه بیشتر مسافران ورودی و خروجی فرودگاه تاثیر بسزایی داشته باشد.

مدیرکل فرودگاه‌های استان اردبیل با اشاره به فعالیت سالن‌های مسافربری فرودگاه اردبیل افزود: در حال حاضر 3 ترمینال در فرودگاه اردبیل فعال بوده که برای پروازهای داخلی و عتبات و حج و عمره از این سالن‌های مسافربری استفاده می‌شود.

وی گفت: ساخت این ترمینال از 3 سال پیش آغاز شده و در حال حاضر از سرعت اجرایی و مطلوبیت خوبی برخوردار بوده که با توجه به اهمیت و ضرورت راه‌اندازی و ایجاد این ترمینال به زودی شاهد بهره‌برداری از آن در فرودگاه اردبیل می‌شویم.


نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار