کد خبر: 725859
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۰


رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان همدان از افتتاح بیمارستان قلب فرشچیان در هفته دولت سال جاري خبر داد.

سید حبیب الله موسوی بهار ارتقا هتلینگ بیمارستانها را از دیگر اقدامات و بستههای نظام سلامت دانست و گفت: بیمارستان‌ها، مراکز بهداشتی و درمانی استان همدان امروز دچار تغییر اساسی شده و 10 میلیارد و 500 میلیون تومان صرف بهسازی بیمارستان‌های استان همدان شده است.

وی افزود: اورژانس هوایی یا هلی‏کوپتر امداد برای استان همدان در نظر گرفته شد و در حال حاظر همدان جز 12 استان دارای اورژانس امداد بوده که تا روز گذشته 35 عملیات داشته است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان همدان با تصریح بر اینکه روز به روز وضعیت پزشکی رو به بهبود است، ادامه داد: سال گذشته 84 نفر متخصص به استان اضافه شد که در شهرستان‌ها توزیع شدند.

وی گفت: در قالب طرح تحول نظام سلامت زایمان طبیعی در بیمارستانهای همدان رایگان بوده و تاکنون 15 هزار زایمان رایگان در همدان انجام شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان همدان با اعلام اینکه 120 میلیارد تومان در قالب نظام سلامت به همدان یارانه سلامت پرداخت شده است، افزود: از این میزان 93 میلیارد تومان برای هزینه‌ها و 20 میلیارد تومان برای تجهیزات بوده است.

موسوی بهار ادامه داد: 15 میلیارد تومان برای عملیات عمرانی بیمارستان قلب فرشچیان و 13 میلیارد تومان برای تجهیز آن هزینه شده و امیدواریم در هفته دولت به بهره‌برداري برسد.


نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار