کد خبر: 720242
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۷
داماد خشمگين كه متهم است در شهرستان گرگان سه عضو خانواده‌اش را با شليك گلوله به قتل رسانده بازداشت شد و به جرم خود اقرار كرد.
به گزارش خبرنگار ما، ساعت 11 صبح ديروز ساكنان كوچه سوم خيابان استرآباد شهرستان گرگان با شنيدن صداي شليك چند گلوله از خانه‌هايشان خارج شدند. آنها مرد جواني را ديدند كه بعد از قتل دختري 15 ساله با شليك گلوله، از محل گريخت. ثانيه‌هايي بعد بود كه با فرياد كمك‌خواهي همسايه‌ها كارگراني كه در يك ساختمان در حال ساخت مشغول كار بودند، موفق شدند مرد مسلح را دستگير كنند. همزمان با بازداشت متهم بود كه مأموران پليس و امدادگران كه با تماس همسايه‌ها از ماجرا با خبر شده بودند خود را به محل رساندند و مرد مسلح را بازداشت كردند.
مأموران در نخستين گام با جسد خونين سهيلا 15 ساله داخل كوچه روبه‌رو شدند. نخستين بررسي‌ها نشان داد ضارب سهيلا را در حال فرار از خانه‌شان با شليك گلوله هدف قرار داده است. زماني كه همسايه‌ها به پليس گفتند صداي شليك چند گلوله را هم از داخل خانه مادر سهيلا شنيده‌اند مأموران گام به داخل خانه در ساختمان مسكوني چكاوك گذاشتند.  آنها ابتدا با جسد مردي 55 ساله كه با شليك گلوله به سرش به قتل رسيده بود مواجه شدند و كمي آ‌ن‌طرف‌تر جسد زن 33 ساله‌اي را پيدا كردند كه دو تير به سر و بازويش برخورد كرده بود.
 
   تحقيقات ميداني
بررسي‌هاي ميداني پليسي نشان داد قاتل كه مرد 33 ساله‌اي به نام نيما است در اين حادثه زن صيغه‌اي، پدر‌زن و دختر همسرش را به قتل رسانده است. همچنين مشخص شد نيما بعد از تهيه اسلحه وينچستر لحظه حادثه وارد خانه زن صيغه‌اي‌اش مي‌شود و بعد از مشاجره، ابتدا همسر صيغه‌اي و بعد پدرزنش را به قتل مي‌رساند. پس از اين سهيلا با ديدن صحنه جنايت از خانه به داخل كوچه فرار و از همسايه‌ها درخواست كمك مي‌كند اما مرد مسلح پازل جنايت خود را با قتل سهيلا داخل كوچه كامل مي‌كند.
 
   توضيح رئيس پليس آگاهي
در بررسي‌هاي بعد مشخص شد نيما كه صاحب همسر است، مدتي است خانه‌اي را در اين كوچه براي همسر صيغه‌اي‌اش اجاره كرده و هر چند روز يك بار به اين خانه رفت و آمد دارد.
سرهنگ محمدرضا اكبري رئيس پليس آگاهي استان گلستان درباره اين حادثه مرگبار به خبرنگار ما گفت: صبح ديروز كارآگاهان بعد از حضور در محل متهم را بازداشت كردند و تحقيق از او ادامه دارد.

     انگيزه متهم
وي درباره انگيزه اين حادثه گفت: متهم در بازجويي‌هاي اوليه مدعي شده است مدتي قبل براي همسر صيغه‌اي‌اش خانه‌اي خريده و سند آن را نيز به نام او زده كه بعد از اين موضوع با همسرش اختلاف پيدا كرده است. وي همچنين مدعي است كه همسرش به حرف‌هايش توجهي نداشته و پدرزنش نيز در زندگي آنها دخالت مي‌كرده است به همين خاطر از دست آنها عصباني شده و نقشه قتل آنها را طراحي كرده است.
سرهنگ اكبري با بيان اينكه تحقيقات براي روشن شدن انگيزه اصلي متهم ادامه دارد، گفت: متهم كه وضع مالي خوبي دارد قبلاً اعتياد به مواد مخدر داشته و انباردار كارخانه آرد است. به گفته وي، اطلاعات تكميلي بعد از بازجويي‌هاي فني از متهم منتشر خواهد شد.
 
  حر‌ف‌هاي شاهد عيني
يكي از شاهدان عيني حادثه به خبرنگار ما گفت: ساعت 11 ديروز در خانه‌ بودم كه صداي شليك چند تير به گوشم رسيد. خيلي كنجكاو شدم و بلافاصله به پشت پنجره رفتم كه مشاهده كردم مردي در حالي كه تفنگي در دست داشت به دنبال دختر جواني داخل كوچه مي‌دويد. به سرعت خودم را به داخل كوچه رساندم كه ديدم دختر همسايه غرق در خون نقش بر زمين شده است و تعدادي از همسايه‌ها و چند كارگر ساختماني مرد مسلح را دستگير كرده‌اند.
پس از اين با اداره پليس تماس گرفتيم و موضوع را خبر داديم. من و تعدادي از همسايه‌ها قبل از اينكه پليس برسد به داخل خانه دختر جوان رفتيم كه مشاهده كرديم مادر دختر جوان و پدربزرگش با شليك گلوله به قتل رسيده‌اند. صحنه وحشتناكي بود. همه خانه را خون گرفته بود تا اينكه خودرو‌هاي پليس و اورژانس به محل آمدند. دختر جوان هنوز نفس داشت اما بعد از انتقال به بيمارستان فوت شده بود. وي ادامه داد: اين خانواده حدود شش يا هفت ماه قبل به اين كوچه آمده بودند و همسايه‌ها زياد درباره آنها شناخت نداشتند اما همه مي‌دانستيم كه زن همسايه صيغه اين مرد پولدار است. قاتل خيلي به خانه او رفت‌و‌آمد داشت و به گفته ديگران او خانه را براي همسر صيغه‌اي‌اش خريده بود.
وي گفت: من شنيده‌ام كه متهم نوه يكي از كارخانه‌داران معروف گرگان است و وضع مالي خوبي دارد اما براي ما همسايه‌ها خيلي عجيب بود كه وي با اسلحه دست به اين جنايت هولناك بزند و سه عضو يك خانواده را اينچنين به قتل برساند. وي در پايان گفت: لحظه حادثه مادرزن متهم براي انجام كاري در بيرون بود و چنانچه‌ لحظه حادثه در خانه بود، قاتل او را هم كشته بود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار