کد خبر: 720194
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۹
سرلشكر فيروزآبادي با صدور پيامي تأكيد كرد
مرور مذاكرات هسته‌اي طي ماه‌هاي گذشته حكايت از آن دارد كه مواضع پنهان و آشكار دشمنان نظام جمهوري اسلامي همواره بر نابودي تأسيسات هسته‌اي صلح‌آمــــيز‌ايـــران اســــتوار اســـت.
مرور مذاكرات هسته‌اي طي ماه‌هاي گذشته حكايت از آن دارد كه مواضع پنهان و آشكار دشمنان نظام جمهوري اسلامي همواره بر نابودي تأسيسات هسته‌اي صلح‌آمــــيز‌ايـــران اســــتوار اســـت.
به گزارش فارس، در پي فرمايشات الهام‌بخش فرماندهي معظم كل قوا، حضرت آيت‌الله العظمي امام خامنه‌اي در مراسم دانش آموختگي دانشجويان افسري و تربيت پاسداري دانشگاه امام حسين (ع)، رئيس ستاد كل نيروهاي مسلح با صدور پيامي همگان را به پيروي از بيانات معظم له دعوت كرد.
در پيام سرلشكر فيروزآبادي آمده است:تاريخ 36 ساله استقرار نظام مقدس جمهوري اسلامي گوياي اين واقعيت است كه دشمن عنود ملت ايران همواره با استفاده از ابزارهاي خود و بهره‌گيري از گفتماني ظالمانه، زورگويانه و متكبرانه تمام تلاش خود را به كار گرفته است تا مانع رشد و توسعه اين شجره طيبه و الهام‌بخشي آن در منطقه و جهان شود. اما شواهد انكار‌ناپذير تحولات كنوني، كمترين ترديدي را باقي نگذاشته است كه دشمن در همه عرصه‌ها دستاوردي جز تحقير و شكست، مقابل عظمت انقلاب اسلامي و ملت ايران نداشته است. با وجود اين همواره بر حجم ددمنشي‌هاي خود افزوده است كه مصداق بارز و روشن آن در روند مذاكرات مربوط به انرژي صلح‌آميز هسته‌اي به خوبي قابل مشاهده است.
رئيس ستاد كل نيروهاي مسلح تصريح كرده است: مرور مذاكرات هسته‌اي طي ماه‌هاي گذشته حكايت از آن دارد كه مواضع پنهان و آشكار دشمنان نظام جمهوري اسلامي همواره بر نابودي تأسيسات هسته‌اي صلح‌آميز ايران استوار است و همچنان از ابراز توقعات زياده‌خواهانه و غيرمنطقي خود نيز ابايي ندارند كه از جمله ادعاي غيرقابل تحقق بازرسي از مراكز حساس و نظامي، گفت‌وگو با دانشمندان و محققان هسته‌اي و ساير موارد قابل اشاره مي‌باشند.
فيروزآبادي تأكيد كرده است: البته ملت بزرگ ايران مي‌دانند كه اينها، همه بهانه‌ها و زمينه‌هايي است كه رژيم‌هاي سلطه و در رأس آن ابر سرمايه‌داري و صهيونيزم بين‌الملل، تلاش دارند اصل و اساس شجره طيبه انقلاب اسلامي و پيروزي‌هاي بي‌بديل آن در صحنه‌هاي داخلي و منطقه‌اي را با چالش و تغييرات طراحي شده مواجه سازند كه به حول و قوه الهي اين خواسته شيطاني دشمن هرگز محقق نخواهد شد و ملت غيور ايران همچون جان شيرين از ارزش‌ها و دستاوردهاي خود پاسداري مي‌كند. اينك مصاف «گفتمان نوين اسلامي» و «گفتمان جاهليت» به مرحله حساس و سرنوشت‌سازي رسيده است و جبهه دشمن با تحمل شكست‌هاي زنجيره‌اي از ملت ايران، از سر استيصال و ناتواني همچنان با كوبيدن بر طبل «تهديد» و «زياده‌خواهي»‌هاي مستكبرانه در مذاكرات هسته‌اي، وقيحانه از مطالبات خلاف عقل و منطق و فراتر از چارچوب‌ها و مقررات جاري در نهادهاي بين‌المللي رونمايي مي‌كند!
سرلشكر فيروز آبادي در ادامه افزوده است: مردم آزاده منطقه و جامعه بزرگ جهاني نيك مي‌دانند طي بيش از سه دهه استقرار اين نظام، هيچ‌گونه اقدام زياده‌خواهانه يا تهديد ديگران، از ناحيه جمهوري اسلامي ايران مشاهده نشده است. اين در حالي است كه كشور ما بارها و به دفعات آشكارا توسط مقامات رسمي و رئيس‌جمهور امريكاي شرور به اقدام نظامي و حتي توسط رژيم غاصب صهيونيستي به حمله هسته‌اي تهديد شده است. در چنين شرايطي ارتقاي توانمندي‌هاي دفاعي كشور كه نيروهاي مسلح را به درجه عالي بازدارندگي پشيمان‌كننده براي دشمن برساند، امري بديهي و ضروري به حساب مي‌آيد و چنانچه دشمن بخواهد تهديدات نظامي مشمئزكننده و مضحك خود را عملياتي سازد، قطعا آتش آن براي آغاز‌كنندگانش سوزان و وحشتناك خواهد بود و جمهوري اسلامي ايران و جبهه بزرگ مقاومت اين را حق مسلم و قانوني خود مي‌داند.
در شرايطي كه فرزندان دستگاه ديپلماسي كشور در مصاف با دشمن لجباز در جبهه انرژي صلح‌آميز هسته‌اي قرار دارند، توجه تام و تمام به تدابير و فرامين و خطوط تعيين شده رهبري معظم انقلاب اسلامي و در عين حال هوشياري ساير دستگاه‌ها و انجام كمك‌هاي مؤثر به تيم مذاكره‌كننده و تعيين سياست‌ها و مقررات اجرايي، بيش از پيش ضرورت مي‌يابد.
منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار