کد خبر: 719880
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۷
به اعتقاد بسیاری از تحلیلگران با وجود اینکه روابط روسیه و آمریکا در سال های اخیر از زمان جنگ سرد به بدترین وضعیت خود رسیده است اما «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه در این سال ها با خونسردی و آرامش در قبال باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا رفتار کرده است و کمترین دردسرها را برای وی ایجاد کرده است. هرچند شاید این آرامش قبل از طوفان پوتین باشد.
به گزارش وترن تودی، به اعتقاد بسیاری از تحلیلگران با وجود اینکه روابط روسیه و آمریکا در سال های اخیر از زمان جنگ سرد به بدترین وضعیت خود رسیده است اما «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه در این سال ها با خونسردی و آرامش در قبال باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا رفتار کرده است و کمترین دردسرها را برای وی ایجاد کرده است. هرچند شاید این آرامش قبل از طوفان پوتین باشد.

بنا بر این گزارش پوتین در حال آماده شدن برای زدن یک ضربه به اوباما است اما ضربه ای سنگین.

به نوشته این رسانه روسیه در حال آماده کردن اسناد و تصاویر ماهواره ای درباره واقعه ۱۱ سپتامبر است که بیانگر دست داشتن دولت و سرویس های اطلاعاتی آمریکا در حادثه ۱۱ سپتامبر است.

این اسناد همچنین بیانگر این است که دولت آمریکا حملات یازده سپتامبر را طراحی کرده اما اجرای آن را به نایبان خود واگذار کرده است سپس اقدام به فریب افکار عمومی در این خصوص کرده است.

در صورت موفقیت این ضربه پوتین به آمریکا ابعاد مخفی سیاست های تروریستی دولت آمریکا بر جهانیان آشکار خواهد شد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار