کد خبر: 719629
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۳
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی بوشهر خواستارشد:
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی بوشهر گفت: با توجه به نقش مهم و بارز روابط عمومی‌های دستگاههای اجرایی در اطلاع رسانی این حوزه در استان بوشهر باید تخصصی شود.

حمیده ماحوزی در کارگاه خبرنویسی روابط عمومی‌های ارشاد اسلامی استان بوشهر با بیان اینکه اطلاع رسانی و خبرنویسی یکی از مهم‌ترین بخش‌های دستگاههای اجرایی است اظهار داشت: یکی از مهم ترین نقش‌های روابط عمومی‌ها اطلاع رسانی است که باید دراین حوزه تخصصی عمل کنند.

وی با اشاره به اینکه بی توجهی به اطلاع رسانی، اطلاعات ناصحیح جایگزین آن می‌شود تاکید کرد: به خبررسانی و اطلاع رسانی باید در دستگاههای اجرایی بها داده شود که دراین حوزه رسالت مهم روابط عمومی‌ها است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی بوشهر با تاکید برتوجه به شادابی و نشاط جامعه افزود: توسعه، بسترهای گوناگون دارد که یکی از مهم‌ترین آنها نشاط ، شادابی و پویایی جامعه است که بستر ساز توسعه پایدارمحسوب می‌شود.

ماحوزی با تاکید بر توجه به  مطالبات و خواسته‌های مردم در تمامی حوزه‌ها بیان کرد: یکی از رسالت‌های مهم روابط عمومی‌ها تحقق مطالبات مردم است که انعکاس مطالبات به مدیر دستگاه از ویژگی‌های روابط عمومی است.

وی با اشاره به اینکه روابط عمومی دستگاههای اجرایی اتاق فکر دستگاه اجرایی محسوب می‌شود تصریح کرد: روابط عمومی دستگاهها ضمن اینکه بازوی مدیر تلقی می‌شود به عنوان نیرو و موتور محرکه هر سازمان یا دستگاه اجرایی است .

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر با بیان اینکه عملکرد روابط عمومی دستگاه اجرایی درآن دستگاه متبلور می‌شود تصریح کرد: موفقیت یا تنزل سازمان یا دستگاه اجرایی ارتباط مستقیم و معنادار با عملکرد روابط عمومی‌ها دارد.

ماحوزی، ماموریت‌ روابط عمومی‌های دستگاههای اجرایی از تجهیزات سخت افزاری دستگاه مهم‌تر دانست وافزود: نقش روابط عمومی در ادارات فرهنگی با توجه به اینکه ارتباط با روح و روان جامعه انسانی دارد از تجهیزات سخت افزاری دستگاه مهم‌تر است.

وی با تاکید بر تخصصی شدن روابط عمومی دستگاههای اجرایی خاطرنشان کرد: با توجه به نقش مهم و بارز روابط عمومی‌های دستگاههای اجرایی در اطلاع رسانی، ارتقا دانش تخصصی دراین حوزه امری ضروری است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر با بیان اینکه روابط عمومی‌ها نقش مهمی در افزایش کارآمدی دستگاههای اجرایی دارند تاکید کرد: تخصصی شدن کار روابط عمومی‌ها بویژه در اطلاع رسانی همراه با ابتکار و خلاقیت به کارامدی بیشتر دستگاه کمک می‌کند.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر