کد خبر: 719201
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۸
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت همدان از احداث کارخانه تولید اکسید منیزیم در همدان خبر داد که اجرای این پروژه ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

حمیدرضا متین، با اشاره به جلسات روز گذشته استاندار همدان با معاون وزیر و سرمایه‌گذاران بخش خصوصی گفت: در جلسه نخست استاندار همدان به همراه مدیران استان با معاون امور معدنی وزیر صنعت، معدن و تجارت جلسه داشتند.

وی افزود: در این جلسه قول تخصیص اعتبار برای جاده‌سازی، راه و برق برای مجتمع‌های معدنی دینگله کهریز و تجرک همدان از معاون وزیر گرفته و مقرر شد تا اعتبار لازم برای حوزه دینگله کهریز امسال و تامین اعتبار تجرک در سال 95 در دستور کار قرار گیرد.

متین با اشاره به اینکه براساس نظر کمیته وزارتخانه، براساس پول موجود در کشور اعتبار این مسئله تخصیص پیدا می‌کند، ادامه داد: در حوزه دینگله کهریز 9 معدن سنگهای نزئینی و شن و ماسه و در حوزه تجرک 5 معدن سنگ‌های تزئینی قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه این دو حوزه معدنی استان همدان در زمینه راه با مشکل بسیاری مواجه هستند، گفت: راه دسترسی به معادن در این دو منطقه با توجه به قرار گرفتن در کنار روستا با مشکلات فراوانی مواجه است که با احداث جاده این مشکلات برطرف میشود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت همدان گفت: این پروژه برای اجرایی شدن نیازمند 150 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری بوده و پس از عملیاتی شدن برای 110 نفر به صورت مستقیم اشتغالزایی به همراه دارد.



نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار