کد خبر: 718963
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۳
رئیس کمیسیون عمران شورای شهر بوشهر خبرداد:
رئیس کمیسیون عمران شورای شهر بوشهر گفت: تاسیسات آب‌شیرین‌کن نیروگاه اتمی بوشهر از ظرفیت تولید ۵ هزار متر مکعب به ۲۰۰ هزار متر مکعب افزایش می‌یابد که نقش مهمی در تامین آب آشامیدنی بوشهر دارد.

 نصرالله اسدی در نشست شورای اسلامی با بیان اینکه نیروگاه اتمی بوشهر افتخار ملی ما است اظهار داشت: ما مفتخریم که تنها نیروگاه اتمی در بوشهر است اما این نیروگاه در به‌کارگیری نیروهای بومی و خدمت‌رسانی به شهروندان بوشهری خوب عمل نکرده است.

وی با بیان اینکه زمین  متعلق  به نیروی اتمی بوشهر در خیابان امام خمینی این شهر بلاتکلیف مانده تاکید کرد: درخواست داریم با توجه به حجم ترافیک بسیار بالای این خیابان و موقعیت بسیار مناسب این زمین برای تبدیل به پارکینگ و فضای سبز مسئولان به این مهم توجه کنند.

رئیس کمیسیون عمران شورای شهر بوشهر از راه‌اندازی تاسیسات آب‌ شیرین‌کن نیروگاه اتمی بوشهر خبرداد و گفت: تاسیسات آب‌شیرین کن نیروگاه اتمی بوشهر از ظرفیت تولید 5 هزار متر مکعب به 200 هزار متر مکعب افزایش می‌یابد که نقش مهمی در تامین آب آشامیدنی بوشهر دارد.

اسدی افزود: منتظر عملی شدن افزایش ظرفیت تاسیسات آب‌شیرین‌کن نیروگاه  اتمی بوشهر هستیم.

وی احداث مشارکت مردم در احداث پارکینگ در شهربوشهر یک ضرورت دانست و تصریح کرد: با توجه به کمبود پارکینگ طبقاتی در سطح شهر مخصوصا در مرکز شهر و خیابان امام(ره) مشارکت مردم در این طرح مهم و شناسایی زمین‌های شهرداری که قابلیت تبدیل به پارکینگ را دارند امری ضروری است.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر