کد خبر: 718245
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۲
معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر خبرداد:
معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر گفت: با توجه به اینکه بسیاری از بیماری‌ها به سبب وضعیت تغذیه است در این راستا سند سبد غذایی استان بوشهر تهیه و تدوین می‌شود.

 فتح‌الله حقیقی در جلسه بررسی مشکلات بیماران خاص استان بوشهر با تاکید بر توسعه جلسات توسعه برنامه‌های سلامت در استان بوشهر اظهار داشت: در توسعه برنامه‌های سلامت سازمان‌های مردم نهاد نقش مهم و ویژه‌ای دارند که باید از ظرفیت این سمن‌ها بیشتراستفاده شود.

وی با تاکید بر بررسی مشکلات مراکز درمانی  بیماران خاص استان بوشهر افزود: مشکلات بیماران خاص با حضور مسئولان تاثیرگذار کشوری و استانی بررسی و راهکارهای لازم در این راستا ارائه می‌شود.

معاون استاندار بوشهر با بیان اینکه تشکل‌های غیردولتی در راستای خدمت به جامعه با مشارکت‌های مردمی تلاش می‌کنند تصریح کرد: دراین راستا دولت به تنهایی تامین کننده منابع مالی آنها نیست بلکه خیران و شرکت‌های مختلف مشارکت دارند.

حقیقی به طرح تحول نظام سلامت پرداخت و بیان کرد: با اجرای این طرح که بیش از 90 درصد هزینه‌های درمانی دولت پرداخت می‌کند سبب رضایت مندی مردم شده است.

وی ، با بیان اینکه تمامی مراکز شهرستان‌های استان بوشهر دارای پلی کلینیک تخصصی می‌شوند افزود: قبل از اجرای طرح تحول نظام سلامت تنها 2 پلی کلینیک در استان بوشهر فعال بود که اکنون 90 درصد استان بوشهر از این امکان بهره‌مند هستند و این در حالی است که 80 پزشک متخصص و فوق متخصص در دو ماه گذشته به مراکز مختلف شهرستان‌های استان اعزام شده‌‌اند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر، با اشاره به نقش مهم تغذیه در افزایش سلامتی افزود: با توجه به اینکه بسیاری از بیماری‌ها به سبب وضعیت تغذیه است در این راستا سند سبد غذایی استان بوشهر تهیه و تدوین می‌شود.

حقیقی افزود: برای تدوین سند سبد غذایی استان بوشهر 6 کمیته تخصصی تشکیل شده است.

وی از ایجاد پلی کلینیک دندانپزشکی درنقاط مهم استان بوشهر خبرداد و گفت : در تمام شهرستان‌های استان بوشهر مرکز تخصصی دندان‌پزشکی راه‌اندازی می‌شود و تمام شهرها و روستا از این خدمات بهره‌مند می‌شوند.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر