کد خبر: 717749
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۱
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر خبر داد:
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر از اختصاص 50 میلیارد ریال برای اجرای بخشی از طرح فاضلاب بوشهر به عنوان طرح های مهم و زیربنایی شهر بوشهر خبر داد .

کیقباد یاکیده در نشست با معاونان شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر با بیان اینکه پایین بودن میزان اعتبارات سبب طولانی شدن اجرای شبکه فاضلاب درشهربوشهرشده است اظهار داشت: طرح فاضلاب شهر بوشهراز سال 1369 اجرایی شد که با گسترش محلات شهری بوشهر اعتبارات پیش بینی شده کفاف تکمیل این طرح را نمی‌دهد که نیاز به اعتبارات جدید بر اساس شاخص‌های امسال است.

وی با بیان اینکه طرح فاضلاب بوشهر بر اساس موافقتنامه اولیه اکنون 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارد گفت: با گسترش محلات مختلف شهری  توسعه شبکه فاضلاب به همه نقاط شهر نیازمند بودجه و اعتبارات جداگانه‌ای است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر با بیان اینکه تاکنون در اجرای طرح فاضلاب بوشهر 604 میلیارد ریال سرمایه گذاری شده گفت: از سال 1369 تاکنون 604 میلیارد ریال اعتبار برای اجرای شبکه فاضلاب شهر بوشهر هزینه شده است.

یاکیده اظهار داشت: برای این که همه نقاط شهر بوشهر از شبکه دفع فاضلاب بهداشتی برخوردار شوند به 340 میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

وی با اشاره به اینکه اعتبارات برای ادامه طرح فاضلاب بوشهر برای امسال ابلاغ شده افزود:امسال برای ادامه طرح فاضلاب بوشهر 50 میلیارد ریال مصوب شده که این اعتبار تنها نیاز پرداخت مطالبات پیمانکاران است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر بیان کرد: در سفر رئیس جمهور به بوشهر تصمیماتی برای تخصیص اعتباراتی به میزان 170 میلیارد تومان گرفته شد که با ابلاغ این اعتبار روند اجرایی طرح فاضلاب بوشهر تسریع می‌یابد.

یاکیده گفت: اکنون حدود 28 هزار خانوار بوشهری ازانشعاب فاضلاب بهره‌مند هستند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر