کد خبر: 712821
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۱
مدیرکل کمیته امداد استان آذربایجان‌شرقی گفت: این نهاد بیش از 70 هزار خانوار تحت حمایت دارد که از این تعداد 16 هزار و 500 دانش‌آموز و 3 هزار و 258 دانشجو هستند.

حسین دشتی اظهار داشت: آموزش رفتارهای معنوی و مهارت‌های زندگی به خانواده‌ها با استفاده از 8 روش آموزشی برای اصلاح سبک زندگی و تحکیم بنیان خانواده و نیز ارائه خدمات مشاوره‌ای تحصیلی، شغلی و خانوادگی به صورت فردی و گروهی از مهم‌ترین موضوعات دوره‌های آموزش خانواده و مشاوره مددجویان است.

وی برگزاری طرح فلاح، برگزاری اردوهای سراسری و منطقه‌ای، برگزاری کلاس‌های آموزشی در کانون‌های دائم و موقت و مشاوره مددجویان را از دیگر فعالیت‌های این حوزه در سال‌‌ جاری عنوان کرد و یادآور شد: طی سال گذشته یک هزار و 213 نفر در طرح فلاح، 6 هزار و 510 نفر در اردوها، 3 هزار نفر در کلاس‌های آموزشی کانون دائم و موقت، 55 هزار نفر در دوره‌های آموزش خانواده و 31 هزار نفر نیز در کلاس‌های مشاوره‌ای بهره‌مند شده‌اند.

دشتی خاطرنشان کرد: اردوهای سراسری و منطقه‌ای این نهاد در سال گذشته به منظور غنی‌سازی اوقات فراغت و ایجاد نشاط در دانش‌آموزان، دانشجویان و خانواده برگزار شده است.

وی گفت: تعداد 23 مشاور خانواده، 20 مبلغ طرح فلاح و 21 سرمربی آموزش خانواده برای مددجویان تحت حمایت این نهاد خدمات ارائه می‌دهند.

مدیرکل کمیته امداد استان با اشاره به اینکه این نهاد با فراهم آوردن تسهیلات و امکانات لازم مانند پرداخت شهریه و کمک هزینه تحصیلی امکان ادامه تحصیل دانش‌آموزان و دانشجویان تحت حمایت را میسر می‌کند، اظهار داشت: این نهاد بیش از 70 هزار خانوار تحت حمایت دارد که از این تعداد 16 هزار و 500 نفر دانش‌آموز و 3 هزار و 285 نفر دانشجو هستند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار