کد خبر: 710221
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۱
رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجنداز افتتاح نخستين اورژانس هوايي استان خراسان جنوبي که شعاع پروازی آن ۳۰۰ کیلومتر به صورت ۱۵۰ کیلومتر رفت و ۱۵۰ کیلومتر برگشت است، خبر داد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجنداز افتتاح نخستين اورژانس هوايي استان خراسان جنوبي که شعاع پروازی آن ۳۰۰ کیلومتر به صورت ۱۵۰ کیلومتر رفت و ۱۵۰ کیلومتر برگشت است، خبر داد.

کاظم قائمی با اشاره به ضرورت راه‌اندازی اورژانس هوایی در استان، گفت: ازاین پس در موارد اورژانسی خیلی سریع‌تر از گذشته به مصدومان تصادفی و قلبی رسیدگی می‌شود.

وی افزود: با توجه به بعد مسافتی که در استان وجود دارد لزوم راه‌اندازی این اورژانس احساس می‌شد که با عنایت وزیر بهداشت نیز استان خراسان جنوبی به این نعمت دست پیدا کرد.

قائمی افزود: برای این اورژانس هوایی قرارداد 2 ماهه با ناجا بسته شده که این قرارداد تا نیمه اردیبهشت ماه اعتبار دارد و بعد دوباره تمدید می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: به دلیل بعد مساحت، پراکندگی و مناطق صعب‌العبور راه‌اندازی این اورژانس احساس می‌شد و هدف ما خدمات‌رسانی زودتر به مجروحان و مصدومان است که امید است در این زمینه موفق شویم .

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار