کد خبر: 710171
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۷
فرماندار شهرستان پرديس از ساخت يك هزار و 500 واحد مسكوني در پرديس براي سكونت مستضعفان خبر داد.

فرماندار شهرستان پرديس از ساخت يك هزار و 500 واحد مسكوني در پرديس براي سكونت مستضعفان خبر داد.

مرتضي حيدري در گفت‌وگو با خبرنگاران در خصوص وجود 10 نقطه بحران‌خيز در شهرستان و اقدامات فرمانداري براي رفع اين نقاط اظهار داشت: مراقبتي از شهرستان پرديس در گذشته نشده و متأسفانه اتفاقاتي كه در تهران براي پاك‌سازي صنايع آلاينده و نقاط مشكل‌ساز، ساخت و سازهاي غيرمجاز و افتاده، سبب شده است همه اين موارد به حواشي پايتخت سوق داده شود.

وي تصريح كرد: به‌‌رغم اينكه حواشي تهران هم تحت نظر مسئولاني بوده كه در ستاد تهران فعاليت داشته‌اند، براي اين منطقه برنامه‌ريزي نكردند و بدون برنامه و رهاشده، جمعيت را در پرديس مستقر كردند و در اين 10 نقطه بحران‌خيز جمعيت بي‌برنامه مستقر شده است.

فرماندار شهرستان پرديس افزود: تعدادي سودجو، اين اراضي را تصرف كرده و در اختيار افرادي نظير مستضعفان، فقرا يا خانواده شهدا، جانبازان و همه اقشار جامعه گذاشته‌اند.

حيدري در خصوص ساخت يك هزار و 500 واحد مسكوني براي سكونت دادن اين جمعيت گفت: اين هزينه را تركيبي از نهادهاي خدمات‌رسان مانند كميته امداد، بهزيستي، شهرداري‌ها، شركت عمران شهر جديد پرديس، بنياد مستضعفان، بنياد مسكن، فرمانداري، خيران و افراد متقاضي تأمين خواهند كرد.

فرماندار شهرستان پرديس ادامه داد: محل ساخت اين يك هزار و 500 واحد مسكوني تا حدودي مشخص شده اما قطعي نشده است.

حيدري تصريح كرد: اگر بتوانيم از سياست‌هاي كلان دولت بهره بگيريم، بسيار خوب است و ساخت اين واحدها در قالب سياست‌هاي كلان دولت انجام نخواهد شد و قالبي شهرستاني و محلي با تكيه با سرمايه اشخاص و سرمايه محلي دارد.

فرماندار شهرستان پرديس در خصوص افراد مستقر در اين واحدها نيز گفت: اگر قانون را خوب تعريف كنيم، زمينه هيچ‌گونه سوء‌استفاده وجود نخواهد داشت؛ شناسايي افرادي كه در اين واحدها مستقر مي‌شوند نيز به اتمام رسيده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار