کد خبر: 709825
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۶
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین از افزایش سرانه ورزشی ورامین در سال 94 خبر داد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین از افزایش سرانه ورزشی ورامین در سال 94 خبر داد.

 مجید بذرافشان گفت: سال 93 برای ورزش ورامین سال پرباری بود و موفق شدیم که 350 قهرمان در سطح کشور و جهان داشته باشیم تا بتوانیم نام دیار 15 خرداد را نه تنها در ایران بلکه در جوامع بین‌المللی نیز به گوش همگان برسانیم.

 

رئیس اداره ورزش و جوانان ادامه داد: امسال ورامین یازده تیم در لیگ‌های برتر و دسته اول کشور داشت که شاخص‌ترین آ‌ن‌ها تیم والیبال متین ورامین و تکواندو شهرداری ورامین بود که در روزهای پایانی سال شاهد قهرمانی تیم تکواندو شهرداری در لیگ برتر کشور و جام باشگاه‌های آسیا بودیم.

 

وی در ادامه به بیان نوع پیشرفت اماکن ورزشی در سال 93 پرداخت و گفت: در سال 93 از خوابگاه شهرستان را افتتاح كرديم تا شرایط بهتری برای میزبانی مسابقات داشته باشیم و همچنین تعداد زیادی از اماکن ورزشی که از انشعابات مورد نیاز برخوردار نبودند این مشکل رفع شود و انشعابات لازم خریداری شود و این روند در سال 94 نیز ادامه خواهد داشت.

 

 

بذرافشان عنوان کرد: ما در سال 93 شاهد رشد 2000 نفری جمعیت ورزشکاران سازمان یافته بودیم و برنامه ما در سال 94 رساندن این جمعیت به تعداد 10000 ورزشکار سازمان یافته می‌باشد که امیدوارم به این امر دست یابیم.

 

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین افزود: در سال 94 یکی از مهم‌ترین اهداف ما افزایش سرانه ورزشی شهرستان است که با احداث زمین چمن مصنوعی شهید جعفری‌منش در ابتدا سال 94 شاهد اولین قدم مثبت در این امر خواهیم بود.

 

وی ادامه داد: سالن ورزشی 15 خرداد نیز دومین پروژه‌ای می باشد که در این راستا احداث می شود و برای بهره‌برداری عموم ورزشکاران افتتاح خواهد شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار