کد خبر: 707225
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۱:۳۹
نعمت‌زاده:
وزير صنعت، معدن و تجارت گفت: با شوراي رقابت مشكلي نداريم و معاونان اين وزارتخانه با اين شورا در زمينه واردات خودرو جلسه‌اي داشتند تا قانون اجرا شود.
وزير صنعت، معدن و تجارت گفت: با شوراي رقابت مشكلي نداريم و معاونان اين وزارتخانه با اين شورا در زمينه واردات خودرو جلسه‌اي داشتند تا قانون اجرا شود.
به گزارش تسنيم، محمدرضا نعمت‌زاده در حاشيه اجلاس كميسيون مشترك ايران و بلاروس گفت: هر وارد‌كننده خودرو طبق قانون بايد امكانات و توانمندي تعمير، نگهداري و ارائه خدمات پس از فروش داشته باشد و قطعات يدكي خودرو را تأمين كند.
وي افزود: اما در چند سال گذشته اجراي قانون كمرنگ شده است و شايد يك دليل آن تحريم باشد و هر كسي شروع به وارد كردن خودرو كرده بدون اينكه خدمات پس از فروش داشته باشد.
وزير صنعت گفت: شكايات زيادي به ما رسيده است كه بررسي كرديم و مشخص شد قانون بايد اجرا شود اما چون شرايط كشور ويژه است، گفتيم طبق قانون نمايندگي‌هاي مجاز كه امكان تعمير و نگهداري دارند، خودرو وارد كنند و كساني كه از نظر ارائه خدمات پس از فروش با اين نمايندگي‌ها قرارداد ببندند، مجاز به واردات مي‌باشند تا مردم بدانند اينها با نمايندگي‌هاي مجاز قرارداد دارند.
وي در ادامه مبادلات ايران و بلاروس را بسيار ناچيز دانست و گفت: مبادلات 80 تا 100‌ميليون دلار است كه بايد بخش خصوصي بيشتر فعال شود و در آينده نمايشگاهي از توانمندي ايران در بلاروس برگزار مي‌كنيم.
نعمت‌زاده تأكيد كرد: ارتباط را با بلاروس بايد بيشتر كنيم و مشكلات بانكي بين دو كشور را قرار است بانك‌هاي مركزي دو كشور برطرف كنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار