کد خبر: 705991
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۷
روحانی در جمع شورای عالی جامعه مدرسین:
رئیس‌جمهور گفت: این دولت هدف جناحی ندارد، حزبی عمل نمی‌کند و از همه جناح‌ها در دولت حضور دارند.
جوان آنلاین: در ادامه دیدارهای رئیس جمهور در چهاردهمین سفر استانی خود در قم، شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در جلسه‌‌ رسمی و فوق‌العاده خود، میزبان رئیس جمهور بود.

در ابتدای این دیدار آیت‌الله یزدی رئیس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، حضور حجت‌الاسلام والمسلمین روحانی، را در جلسه شورای عالی جامعه مدرسین خیر مقدم گفت.

سپس حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر روحانی جامعه مدرسین را یک نهاد با سابقه، تأثیر‌گذار دانست که در به ثمر رساندن انقلاب اسلامی نقش به سزایی ایفا کرده است و گفت: ‌جامعه مدرسین همواره در مسیر حمایت از نظام، انقلاب و منافع مردم بوده است.

وی افزود: افتخار می‌کنم که فرزند حوزه هستم و باید بگویم بهترین دوران زندگی من دوران طلبگی و زندگی در حجره بوده است.

رئیس جمهور در ادامه به تشریح فعالیت‌های دولت پرداخت و ادامه داد: دولت یازدهم در شرایط سختی بار مسئولیت را پذیرفت و ما از حوزه به ویژه جامعه مدرسین با آن سابقه درخشان و انقلابی انتظار کمک داریم چرا که همه ما هدف واحدی داریم.

روحانی اضافه کرد: این دولت هدف جناحی ندارد، حزبی عمل نمی‌کند و از همه جناح‌ها در دولت حضور دارند. اهدافی که ما دنبال می‌کنیم همان هدف مقام معظم رهبری «مدظله العالی»، حوزه‌های علمیه و جامعه مدرسین است.

وی به بخش فرهنگ اشاره کرد و افزود: اقتصاد بدون فرهنگ رشد نمی‌کند. بدون فرهنگ نمی‌توان مسیر تحولات اقتصاد پایدار داشت و ما در این زمینه نیاز به نظرات جامعه محترم مدرسین داریم، به تذکرات کارشناسی فقهی، حقوقی، حدیثی شما احتیاج داریم، این دولت خودش را متعلق به حوزه علمیه می‌داند.

رئیس جمهور در ادامه بیان کرد: دولت در این 18 ماه پیشرفت مناسبی داشته و به مسائل و مشکلات آب کشور، زیرساخت‌های راه و راه‌آهن و غیره پرداخته و به دنبال رفع این مشکلات است.

در ادامه این دیدار تعدادی از اعضاء محترم جامعه مدرسین حوزه علمیه قم به بحث و تبادل نظر در موارد مختلف از جمله مذاکرات هسته‌ای، امر به معروف و نهی از منکر، اقتصاد مقاومتی، مسائل فرهنگی، مبارزه با فساد، جلوی‌گیری از حجم قاچاق کالا، جلوگیری از ورود بی‌رویه لوازم آرایشی به کشور، بدهی‌های معوقه به بانک‌ها‌، فرار مالیاتی، تعامل دولت و حوزه، عدم تغییر در مدیریت کارشناسی میانی دولت پس از به روی کار آمدن دولت جدید، حمایت از دولت، اخلاق مداری در دولت مردان، نشاط اجتماعی، ایمان گرایی و اعتقادات در بین جوانان پرداختند.

در پایان این جلسه دکتر روحانی از اعضای جامعه مدرسین تشکر کرد.

منبع: فارس
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
0
1
انچه که ما دیدیم عملکرد به شدت جناحی و حذف جریان مومن با داس بود ونیز پافشاری عجیب در دادن وزارت علوم به جناح خاصی که الوده به فتنه هم بود.لابد ما سواد نداریم و نمیفهمیم که دولت جناحی نیست پس با اجازه میریم جهنم تا جای گرمی باشه که نلرزیم!!
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار