کد خبر: 705934
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۱:۰۱
عروسك‌گردان‌ها و صداپيشه‌هاي «كلاه قرمزي» اين روزها بدون حاشيه‌هاي سال‌ها گذشته، مشغول تمرين نهايي كار براي ضبط تلويزيوني هستند.
سپيده آماده
عروسك‌گردان‌ها و صداپيشه‌هاي «كلاه قرمزي» اين روزها بدون حاشيه‌هاي سال‌ها گذشته، مشغول تمرين نهايي كار براي ضبط تلويزيوني هستند.

به گزارش «جوان» چند سالي است كه مصادف با فرا رسيدن آخرين ماه سال، اما و اگرها بر سر ساخته شدن يا نشدن كلاه قرمزي نوروزي ورد زبان اهالي رسانه مي‌شود، امسال اما كلاه قرمزي فارغ از حاشيه‌ها روزهاي توليد را پشت سر مي‌گذراند.

 اولين سالي كه برنامه كلاه قرمزي نوروزي به آنتن شب عيد شبكه دو سيما نشست، خوش‌بين‌ترين طرفداران اين عروسك نوستالژيك هم پيش‌بيني نمي‌كردند كه روزي اين برنامه لقب پربيننده‌ترين برنامه نوروزي تلويزيون را به خود اختصاص دهد؛ برنامه‌اي كه اگرچه به نام كودكان ساخته شده است اما بيشتر به كام بزرگ‌ترها تمام مي‌شود و در نهايت كودكان ديروز بيش از كودكان امروز پاي تماشاي كلاه قرمزي مي‌نشينند.

اقبال دور از تصور مخاطبان رسانه ملي به كلاه قرمزي نوروزي باعث شد كه تهيه‌كنندگان اين سريال به وسوسه توليد نمونه سينمايي اين سريال هم بيفتند و در نهايت كلاه قرمزي و بچه‌ننه به نوبت اكران تابستاني سال 91 سينماهاي كشور رسيد و در نهايت توانست رخوت گيشه را كه از ابتداي سال 91 گريبان سينماي ايران را گرفته بود، پايان بخشد.

محبوبيت كلاه قرمزي سرانجام باعث شد كه مجموعه كلاه قرمزي به اصلي‌ترين برنامه روتين نوروزي رسانه ملي بدل شود اما در اين ميان توليد‌كنندگان اين سريال نزديك به عيد كه مي‌شد بهانه‌هايي را براي توليد نكردن سريال مطرح مي‌كردند و مردم هم كه از طرفداران اين مجموعه تلويزيوني بودند با ولع هرچه تمام‌تر اخبار حضور داشتن يا نداشتن مجموعه مورد علاقه‌شان را دنبال مي‌كردند.

 البته حضور كلاه قرمزي تنها به آنتن نوروزي رسانه ملي و گيشه سينماها محدود نشد و سي‌دي قسمت‌هاي مختلف كلاه قرمزي نوروزي در طول سال هم مي‌توانست بازار داغي را نصيب شبكه نمايش خانگي كند. اين روزها اما برعكس بازارگرمي سال‌هاي گذشته توليد‌كنندگان، سري جديد مجموعه «كلاه قرمزي» در ۲۲ قسمت ۴۵ دقيقه‌اي براي پخش در نوروز و اعياد سال ۹۴ در حال توليد است و قرار شده كلاه قرمزي و ساير دوستان عروسكي‌اش لحظه‌هاي زيبايي را به ميهماني نوروزي خانه‌هاي مخاطبان تلويزيوني بياورند و در اين ميان بايد منتظر ماند و ديد كه آيا كلاه قرمزي نوروزي بار ديگر مي‌تواند لقب پربيننده‌ترين برنامه نوروزي رسانه ملي را از آن خود كند؟
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار