کد خبر: 701426
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۰:۴۴
بورس تهران كه روز شنبه روند پر‌تحركي را آغاز كرده بود، در دومين روز معاملاتي هفته از حركت باز ايستاد و به روال قبلي برگشت.
به گزارش ايسنا، بورس تهران كه در معاملات دو روز گذشته خود با انتشار خبر تزريق نقدينگي با افزايش قيمت‌ها و تقاضاي خريد مواجه شده بود، ديروز از مسير رفته منصرف شد و انگيزه خود را براي صعود دوباره از دست داد.

در معاملات ديروز اكثر شركت‌ها با كاهش قيمت مواجه شدند و شاخص بورس ابتدا با افزايش و سپس كاهش مواجه شد، طوري كه در پايان معاملات روز گذشته شركت‌هاي كشتيراني، توسعه معادن و فلزات، ملي مس، پتروشيمي شازند و گسترش نفت و گاز پارسيان با افت قيمت خود مانع از رشد بيشتر شاخص شدند، در مقابل شركت‌هايي مانند مپنا، فولاد مباركه، بانك سينا، گروه بهمن، مخابرات و سايپا به همراه تاپيكو و بانك ملت موجب رشد كمرنگ شاخص شدند.

در بازار دومين روز هفته همانند دو روز گذشته شركت‌هاي سرمايه‌گذاري صنعت نفت، گروه بهمن و تايدواتر از بيشترين تقاضاي خريد برخوردار شدند و كمباين‌سازي، حفاري شمال و داروپخش بيشترين تقاضاي فروش را به خود اختصاص دادند. در تالار شيشه‌اي ديروز به رغم رشد كم‌رمق شاخص و قيمت‌ها، حجم و ارزش معاملات به خوبي رشد كرد، طوري كه در مجموع 635ميليون سهم به ارزش 105 ميليارد تومان داد‌و‌ستد شد و ارزش بازار سرمايه به 294هزار ميليارد تومان رسيد.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
0
0
نتیجه بازار دستوری این است
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار