کد خبر: 700227
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۴
60 درصد اعتبارات سفر رئیس جمهور به بوشهر برای تکمیل بزرگراه‌هاي اين استان تخصیص یافت.

استاندار بوشهر با اعلام اين خبر گفت: در سفر رئیس جمهور به استان بوشهر به منظور اجرای پروژه‌های مهم استان، یک‌هزار و 200 میلیارد تومان اعتبار مصوب شد.مصطفی سالاری با اشاره به اینکه اغلب این اعتبارات در حوزه راهسازی استان بوشهر اختصاص یافته است، افزود: 750 میلیارد تومان از اعتبارات سفر رئیس جمهور برای ساخت و تکمیل بزرگراه‌های استان بوشهر اختصاص یافته است.استاندار بوشهر افزود : برای همه شهرستان‌های استان بوشهر پیشنهادهای خوبی در سفر رئیس جمهور ارائه شد که پروژه‌هایی به تصویب رسید که برای همه استان اثرگذار است.وی با اشاره به برنامه ریزی صورت گرفته برای توسعه شهرستان کنگان در ابعاد مختلف، بیان داشت: با توجه به اینکه اسکله فعلی کنگان جوابگوی نیازهای دریانوردان و مردم شهرستان کنگان نیست، ساخت اسکله جدید کنگان در دستور کار است.سالاری همچنین با اشاره به توسعه شهرستان‌های جنوبی استان بوشهر با تاکیدات وزارت نفت، تصريح كرد : وزارت نفت تاکید زیادی بر پروژه‌های عام‌‌المنفعه شهرستان‌های همجوار پارس جنوبی دارد.وی افزود: در شهرستان کنگان و در شهر سیراف طرح‌های مختلف گردشگری اجرا می‌شود که تفاهم‌نامه رئیس سازمان میراث فرهنگی کشور با وزارت نفت برای واگذاری اراضی سیراف به طرح‌های گردشگری منعقد شده است.استاندار بوشهر همچنین به افزایش دو برابری اعتبارات شهرستان کنگان در سال جاری خبر داد و گفت: شهرستان کنگان از80 میلیارد تومان در سال گذشته به 160 میلیارد تومان در سال جاری رسیده است.

120میلیارد ریال برای توسعه و عمران روستاهای دشتی

همچنين فرماندار دشتی گفت: در سال جاری ۱۲۰ میلیارد ریال برای توسعه و عمران روستاهای این شهرستان از محل اعتبارات استانی اختصاص یافته است. غلامرضا مهرجو اظهار داشت: دولت توجه خاصی به عمران و آبادی روستاها داشته که تاکنون گام‌های خوبی در این زمینه برداشته است. وی افزود: در همین راستا با عنایت استاندار بوشهر ۱۲۰ میلیارد ریال برای توسعه و عمران روستاهای این شهرستان از محل اعتبارات استانی اختصاص یافته که نسبت به سال گذشته رشد خوبی نشان می دهد. مهرجو با بیان اینکه ۳۰ درصد اعتبارات شهرستان به عمران روستاها اختصاص یافته، بیان کرد: این اعتبارات در زمینه های طرح هادی، راه، منابع آب، فضای آموزشی و بهداشت و درمان هزینه خواهد شد.فرماندار شهرستان دشتی خاطرنشان کرد: ما بر این باوریم که توسعه روستاها گام بزرگی در راستای ایجاد اشتغال پایدار و خودکفایی است. وی با اشاره به اینکه ۳۰ درصد جمعیت این شهرستان در روستاها سکونت دارند، بیان کرد: شهرستان دشتی دارای ۹۴ روستا است که از این تعداد ۴۹ روستا دارای دهیاری هستند. مهرجو برلزوم برگزاری دوره‌های آموزشی متعدد ویژه دهیاران و شوراها تاکید و گفت: ارتقای دانش عمرانی و حقوقی یکی از ضرورت‌ها و نیازهای مهم مدیریت روستایی است.استاندار بوشهر با اعلام اين خبر گفت: در سفر رئیس جمهور به استان بوشهر به منظور اجرای پروژه‌های مهم استان، یک‌هزار و 200 میلیارد تومان اعتبار مصوب شد.مصطفی سالاری با اشاره به اینکه اغلب این اعتبارات در حوزه راهسازی استان بوشهر اختصاص یافته است، افزود: 750 میلیارد تومان از اعتبارات سفر رئیس جمهور برای ساخت و تکمیل بزرگراه‌های استان بوشهر اختصاص یافته است.

استاندار بوشهر افزود : برای همه شهرستان‌های استان بوشهر پیشنهادهای خوبی در سفر رئیس جمهور ارائه شد که پروژه‌هایی به تصویب رسید که برای همه استان اثرگذار است.وی با اشاره به برنامه ریزی صورت گرفته برای توسعه شهرستان کنگان در ابعاد مختلف، بیان داشت: با توجه به اینکه اسکله فعلی کنگان جوابگوی نیازهای دریانوردان و مردم شهرستان کنگان نیست، ساخت اسکله جدید کنگان در دستور کار است.سالاری همچنین با اشاره به توسعه شهرستان‌های جنوبی استان بوشهر با تاکیدات وزارت نفت، تصريح كرد : وزارت نفت تاکید زیادی بر پروژه‌های عام‌‌المنفعه شهرستان‌های همجوار پارس جنوبی دارد.وی افزود: در شهرستان کنگان و در شهر سیراف طرح‌های مختلف گردشگری اجرا می‌شود که تفاهم‌نامه رئیس سازمان میراث فرهنگی کشور با وزارت نفت برای واگذاری اراضی سیراف به طرح‌های گردشگری منعقد شده است.استاندار بوشهر همچنین به افزایش دو برابری اعتبارات شهرستان کنگان در سال جاری خبر داد و گفت: شهرستان کنگان از80 میلیارد تومان در سال گذشته به 160 میلیارد تومان در سال جاری رسیده است.

120میلیارد ریال برای توسعه و عمران روستاهای دشتی

همچنين فرماندار دشتی گفت: در سال جاری ۱۲۰ میلیارد ریال برای توسعه و عمران روستاهای این شهرستان از محل اعتبارات استانی اختصاص یافته است. غلامرضا مهرجو اظهار داشت: دولت توجه خاصی به عمران و آبادی روستاها داشته که تاکنون گام‌های خوبی در این زمینه برداشته است. وی افزود: در همین راستا با عنایت استاندار بوشهر ۱۲۰ میلیارد ریال برای توسعه و عمران روستاهای این شهرستان از محل اعتبارات استانی اختصاص یافته که نسبت به سال گذشته رشد خوبی نشان می دهد. مهرجو با بیان اینکه ۳۰ درصد اعتبارات شهرستان به عمران روستاها اختصاص یافته، بیان کرد: این اعتبارات در زمینه های طرح هادی، راه، منابع آب، فضای آموزشی و بهداشت و درمان هزینه خواهد شد. فرماندار شهرستان دشتی خاطرنشان کرد: ما بر این باوریم که توسعه روستاها گام بزرگی در راستای ایجاد اشتغال پایدار و خودکفایی است. وی با اشاره به اینکه ۳۰ درصد جمعیت این شهرستان در روستاها سکونت دارند، بیان کرد: شهرستان دشتی دارای ۹۴ روستا است که از این تعداد ۴۹ روستا دارای دهیاری هستند. مهرجو برلزوم برگزاری دوره‌های آموزشی متعدد ویژه دهیاران و شوراها تاکید و گفت: ارتقای دانش عمرانی و حقوقی یکی از ضرورت‌ها و نیازهای مهم مدیریت روستایی است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار