کد خبر: 699879
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۳
پس از 13 سال مدير كل صداوسيماي اصفهان تغيير كرد؛
پس از انتخاب دکتر سر افراز به عنوان ریاست سازمان صدا و سیما، موج تغییرات صدا و سیما را در بر گرفت و سرانجام این موج به اصفهان و مدیر مركز صدا و سیمای آن رسید.

به گزارش رویش نیوز، ديروز دکتر مسعود احمدی افزادی طي حکمی که از دکتر سر افراز دریافت کرد به مدت سه سال به عنوان مدیر کل صدا و سیمای استان اصفهان منصوب شد.

گزارش ها حاکی از آن است که دکتر احمدی پیشنهاد حجت الاسلام موسوی مقدم معاون امور مجلس و استان های صدا و سیما برای این پست بوده است.

مسعود احمدی افزادی متولد ۲۱مهرماه ۱۳۴۹ مشهد مقدس است و مدرک کارشناسی خود را در رشته فقه و مبانی حقوق اسلامی، کارشناسی ارشد را در رشته ادیان وعرفان گرفته و اکنون دارای مدرک دکتری ادیان و عرفان تطبیقی است.

وی همزمان با فعالیت های علمی و تحقیقاتی، عضویت در انجمن محققان و بنیاد حکمت اسلامی صدرا را در کارنامه علمی خود دارد.

احمدی سال های بسیاری در شبکه های مختلف تلویزیونی، رادیویی و خبری سوابق حرفه ای برنامه سازی و رسانه ای دارد و مدیریت شبکه تهران، مدیریت رادیو جوان، مدیرکلی صدا و سیمای مرکز گلستان و مدیرکلی رادیو البرز از مهمترین سوابق مدیریتی وی در سازمان صدا و سیما به شمار می آید.

وی پیش از این بیش از دو سال مدیریت شبکه شما را بر عهده داشت.

امید است که دکتر احمدی بتواند صدا و سیمای اصفهان را از روند رکود فعلی در آورد و شاهد رویه ای جدید و مناسب با پایتخت فرهنگ و تمدن ایران زمین باشیم.

لازم به ذکر است که دکتر کلباسی پیش از ایشان تقریبا به مدت 13 سال مدریت صدا و سیمای اصفهان را بر عهده داشته اند.

همچنین مراسم تودیع و معارفه مدیر کل صدا و سیمای استان اصفهان چند روز آينده انجام خواهد شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار