کد خبر: 699084
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۴
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان خبر داد:
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مرکزی از کسب رتبه برتر روابط عمومی این اداره در بین مسئولان روابط عمومی سازمان جنگل‌ها و مراتع کشور خبر داد.
فاطمه قاسمی

یوسف یوسفی مدیرکل منابع طبیعی استان مرکزی اظهار داشت: روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مرکزی در نوزدهمین گردهمایی سراسری مسئولان روابط عمومی سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور که در استان البرز برگزار شد، رتبه برتر را به دست آورد.

وی بیان داشت: در این گردهمایی نتایج ارزیابی عملکرد روابط عمومی ادارات کل استان‌های کشور اعلام شد که روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مرکزی رتبه برتر کشور را کسب و لوح تقدیر و تندیس را دریافت کرد.

مدیرکل منابع طبیعی استان مرکزی گفت: بر اساس ارزیابی عملکرد، روابط عمومی ادارات کل استان‌ها در 15 شاخص که شامل جایگاه تشکیلاتی روابط عمومی، فضا و محیط اداری، برخورداری از تجهیزات و تسهیلات، فعالیت‌های مدیریتی روابط عمومی، فعالیت‌های اطلاع‌رسانی در بخش مطبوعات، فعالیت‌های اطلاع‌رسانی در بخش صدا و سیما، فعالیت‌های فرهنگ‌سازی در بخش انتشارات، فعالیت‌های فرهنگ‌سازی در بخش تبلیغات محیطی، فعالیت‌های فرهنگ‌سازی در بخش اجتماعی‌، ارتباطات مردمی و تخصصی‌، بانک اطلاعات منابع طبیعی و آبخیزداری، روابط عمومی الکترونیک و مستندسازی در 94 محور است، مورد سنجش قرار گرفت.

یوسفی خاطر نشان کرد: در این گردهمایی که دومین جشنواره آثار برتر روابط عمومی ادارات کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان‌ها نیز همزمان برگزار شد، روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مرکزی در نمایشگاه عکس منابع طبیعی رتبه برتر جشنواره را به خود اختصاص داد و لوح تقدیر و تندیس را دریافت کرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار