کد خبر: 698626
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۳ - ۲۱:۴۸
«جهاد» مغنيه فرزند «عماد مغنيه» فرمانده ارشد حزب‌الله روز گذشته در سوريه در يك حمله موشكي رژيم صهيونيستي به شهادت رسيد.
 به گزارش وبگاه خبري تلويزيون «المنار» حزب‌الله لبنان با صدور بيانيه‌اي خبر هدف قرار گرفتن گروهي از رزمندگان مقاومت در منطقه «قنيطره» سوريه را تأييد كرد و افزود: گروهي از مجاهدان حزب‌الله در جريان بازديد ميداني در شهرك «مزرعه الامل» قنيطره سوريه مورد هدف حمله موشكي قرار گرفتند. در ادامه بيانيه حزب‌الله آمده است: شماري از برادران مجاهد در جريان حمله هوايي (عصر ديروز) رژيم صهيونيستي به منطقه قنيطره سوريه به شهادت رسيده‌اند و به زودي نام آنها پس از ابلاغ به خانواده‌هاي شريفشان اعلام خواهد شد.
هر چند در بيانيه حزب‌الله به نام جهاد مغنيه اشاره نشده است اما شبكه خبري الميادين كه به محور مقاومت نزديك است، اعلام كرد جهاد در جريان اين عمليات شهيد شده است.  پدر جهاد، يكي از فرماندهان ارشد جنبش مقاومت اسلامي لبنان بود كه به دست عوامل موساد در سال 2008 در دمشق به شهادت رسيده بود.
ساعتي قبل از انتشار بيانيه حزب‌الله، منابع رسانه‌اي لبنان از جمله تلويزيون الجديد و وبگاه خبري «الحدث نيوز» مدعي شدند در جريان اين حمله هوايي يك كاروان حزب‌الله هدف قرار گرفته و يكي از رزمندگان مقاومت به نام «محمد عيسي» به شهادت رسيد. از طرفي خبرگزاري رويترز مدعي شد كه در حمله بالگردهاي صهيونيست به «القنيطره» شش نيروي ايراني نيز كشته شده‌اند. گزارش‌هاي خبري رژيم صهيونيستي نيز در واكنش به اين خبر اعلام كردند وضعيت در جولان (اشغالي) در جنوب سوريه، متشنج گزارش شده است.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
کیانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۸
0
3
شهادت هنر مردان خداست.خوشا به حال انان که در مبارزه با رژیم صهیونیستی به شهادت رسیدند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار