کد خبر: 696812
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۸
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان خبر داد:
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مرکزی از راه‌اندازی صندوق حمایت از بخش منابع طبیعی در سال آینده خبر داد.
فاطمه قاسمی

یوسف یوسفی مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مرکزی اظهارداشت: صندوق حمایت از بخش منابع طبیعی بر اساس مصوبه شورای هماهنگی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تا نیمه اول سال آینده راه‌اندازی می‌شود.

وی ادامه داد: این صندوق به منظور فراهم‌سازی بسترهای لازم برای ورود سرمایه‌گذار به بخش منابع طبیعی و حفظ و حراست بیشتر از عرصه‌های طبیعی تشکیل می‌شود.

به گفتهمدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مرکزی با تشکیل این صندوق سرمایه‌گذاران و بهره‌برداران عرصه‌های طبیعی می‌توانند با دریافت وام کم‌بهره نسبت به سرمایه‌گذاری در بخشی از منابع طبیعی اقدام کنند.

وی تصریح کرد: این صندوق همچنین به منظور حفظ، احیا، توسعه و بهره‌برداری اصولی از عرصه‌های منابع طبیعی و حمایت از تشکل‌های بهره‌بردار، تعاونی و مرتع‌داران راه‌اندازی می‌شود.

یوسفی با تاکید بر اینکه حفظ و حراست از عرصه‌های طبیعی بدون مشارکت عمومی امکان‌پذیر نیست، گفت: منابع طبیعی از ارزشمندترین سرمایه‌های هر جامعه‌ای محسوب می‌شود و همه در برابر حفظ و نگهداری از این سرمایه‌ها مسئول هستند.

وی اظهار کرد: منابع طبیعی استان در راستای حفظ عرصه‌های طبیعی برنامه‌های مختلفی را در طول سال به اجرا در می‌آورد که اثربخشی این برنامه‌ها منوط به مشارکت مردم است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار