مهندس مشیدی ، مدیرعامل شرکت مخابرات استان مرکزی اظهار داشت : در طی 9 ماهه سال جاری تعداد مشترکین ADSL از 47312 مشترک به 75258 مشترک افزایش یافته است و با طرحهای در دست اجرا سعی بر اینست که به هیچ مشتری در سطح استان پاسخ منفی ندهیم .
وی افزود:برای حفظ مشتریان موجود و جذب مشتریان جدید و ایجاد وفاداری در مشتریان باید با افزایش سطح کیفیت خدمات ، رضایتمندی مشتریان را ارتقاء دهیم .
مهندس مشیدی با تاکید بر درک نیازها و خواسته های مشتریان گفت : به موازات افزایش کمیت باید افزایش کیفیت خدمات در راس امور و استراتژیهای شرکت باشد و با استقبال از شکایات مشتریان و ارتقاء سطح رضایتمندی مشتریان ، وفاداری آنان را نهادینه و تداوم بخشیم و این امر بهترین تبلیغ برای افزایش فروش محصولات و ارتقاء کمیت و افزایش تعداد مشتریان در تمامی بخش های تلفن ثابت ،همراه و دیتا می باشد.
مدیرعامل مخابرات استان مرکزی در ادامه خاطر نشان کرد :خلاقیت و نوآوری، برند شرکت مخابرات استان مرکزی است و پیوند مخابرات استان با نخبگان مراکز دانشگاهی موجب شده است در طی دو سال گذشته شاهد بهره برداری از تجهیزات و سرویس های جدید مخابراتی از جمله طراحی و تولید سوئیچ با برند آشنای اول ، سرویس آوای انتظار وکارت اعتباری برای تلفن های ثابت و تولید برنامه های نرم افزاری متنوع برای اولین بار در کشور در استان مرکزی باشیم.