کد خبر: 695800
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۱
مدیرعامل شرکت مخابرات استان مرکزی خبر داد.
مهندس مشیدی از کسب رتبه اول کشوری مخابرات استان مرکزی در جذب مشتریان کلان اینترنت پرسرعت ADSL در سال جاری خبر داد.
فاطمه قاسمی

مهندس مشیدی ، مدیرعامل شرکت مخابرات استان مرکزی اظهار داشت : در طی 9 ماهه سال جاری تعداد مشترکین ADSL از 47312 مشترک به 75258 مشترک افزایش یافته است و با طرحهای در دست اجرا سعی بر اینست که به هیچ مشتری در سطح استان پاسخ منفی ندهیم .

وی افزود:برای حفظ مشتریان موجود و جذب مشتریان جدید و ایجاد وفاداری در مشتریان باید با افزایش سطح کیفیت خدمات ، رضایتمندی مشتریان را ارتقاء دهیم .

مهندس مشیدی با تاکید بر درک نیازها و خواسته های مشتریان گفت : به موازات افزایش کمیت باید افزایش کیفیت خدمات در راس امور و استراتژیهای شرکت باشد و با استقبال از شکایات مشتریان و ارتقاء سطح رضایتمندی مشتریان ، وفاداری آنان را نهادینه و تداوم بخشیم و این امر بهترین تبلیغ برای افزایش فروش محصولات و ارتقاء کمیت و افزایش تعداد مشتریان در تمامی بخش های تلفن ثابت ،همراه و دیتا می باشد.

مدیرعامل مخابرات استان مرکزی در ادامه خاطر نشان کرد :خلاقیت و نوآوری، برند شرکت مخابرات استان مرکزی است و پیوند مخابرات استان با نخبگان مراکز دانشگاهی موجب شده است در طی دو سال گذشته شاهد بهره برداری از تجهیزات و سرویس های جدید مخابراتی از جمله طراحی و تولید سوئیچ با برند آشنای اول ، سرویس آوای انتظار وکارت اعتباری برای تلفن های ثابت و تولید برنامه های نرم افزاری متنوع برای اولین بار در کشور در استان مرکزی باشیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار