کد خبر: 694297
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۹
در سالجاری در قالب ایجاد اشتغال و اقتصاد مقاومتی بالغ بر12 میلیارد ریال تسهیلات بانکی به کار آفرینان در سطح شهرستان اسلامشهراعطا گردیده است .

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه سیدالشهداء اسلامشهر با اعلام این مطلب گفت: در سال جاری که بنام عزم ملی ومدیریت جهادی از سوی رهبر انقلاب مزین شده ، در قالب حمایت از کار آفرینان بسیجی ،بیش از 6 میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی در کارهای تولیدی و خدماتی به متقاضیان واجد شرایط ، اعطا شده است .

سرهنگ حسن برجعلی زاده افزود: درعرصه فعالیتهای کشاورزی و مشاغل خانگی مرتبط نیز بالغ بر6 میلیارد ریال نیز به کار آفرینان متقاضی جهت ایجاد اشتغال و توسعه فعالیتهای این بخش از سوی بسیج سازندگی پرداخت گردید.

وی ادامه داد: بسیجیان شهرستان اسلامشهر با همکاری آموزش و پرورش این منطقه درایام تعطیلات تابستان با اجرای طرح هجرت 3 عملیات زیبا سازی ، بازسازی و تعمیرات میزو نیمکت و ... در سطح 65 مدرسه انجام دادند و در طرح هجرت 3 بیش از 2500 دستگاه میز و نیکمتمستعمل و شکسته توسط دانش آموزان شرکت کننده دراین طرح به چرخه مصرف مدارس بازگردانده شد.

برجعلی زاده با اشاره به برنامه های انجام شده ، افزود: برگزاری اردوهای جهادی در روستاهای محروم منطقه ، تهیه و توزیع سبد کالا و ارزاق عمومی برای نیازمندان ، ویزیت رایگان پزشکی ، پاکسازی محیط زیست از جمله برنامه هایی است که با همکاری اقشار مختلف بسیج اجرا شده است .

وی افزود: احداث تعداد 4 باب مسجد و حسینیه و دهها چشمه سرویس بهداشتی و طرحهای بهسازی راههای روستایی وساخت چندین حمام برای واحدهای مسکونی روستائیان بی بضاعت و محروم این مناطق ، از دیگر برنامه های بسیج سازندگی اسلامشهربوده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار