کد خبر: 694287
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۲
مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی از اجرای 550 پروژه در حوزه راه و شهرسازی در نقاط مختلف استان خبر داد.

مجیدرضا نصرالله نژاد درنشست مطبوعاتی شورای حمل و نقل با رسانه به مناسبت هفته حمل و نقل گفت: این پروژه ها شامل 41 واحد ساختمانی، سه باب بیمارستان در شهرهای خنداب، زرندیه و خمین، تقاطع غیر همسطح سنجان، تعریض محورها، لکه گیری و آسفالت است و بهره برداری از آنها انقلابی در خدمات این حوزه ایجاد می کند.
وی با بیان اینکه ساخت هشت واحد دولتی در اراک، کتابخانه مرکزی، پایگاه انتقال خون، ایستگاه هواشناسی از دیگر طرح های در حال ساخت در استان مرکزی است افزود: در شهرستان اراک 360 هکتار بافت فرسوده درمنطقه باغ خلج و فوتبال شناسایی و ساماندهی و نوسازی این سکونتگاه های غیر رسمی در اولویت کارهای راه و شهرسازی است.
وی ادامه داد: ساماندهی مناطق حاشیه ای و برنامه ساخت مسکن اجتماعی با هدف پیشگیری از توسعه سکونتگاه های غیررسمی و ساماندهی متقاضیان مسکن کم درآمد و متوسط در دست پیگیری است همچنین ساخت وساز در بافت های فرسوده به صورت تجمیعی و ارتفاع سازی دنبال می شود و در این راستا بهره گیری حداکثری از مشارکت مردمی با هدف کاهش بار مالی از دولت دنبال می شود.
نصرالله نژاد افزو د: 350 گروه زمستانی با 317 دستگاه ماشین آلات و 29 راهدارخانه با شروع فصل سرد سال آماده ارایه خدمات به در راه ماندگان احتمالی هستند.
مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی همچنین بر توسعه راههای استان مرکزی تاکید کرد و گفت :پیمانکار محور دو بانده خمین – اراک 200 میلیارد ریال طلب دارد و کمبود اعتبار در این محور از مشکلات عمده راه سازی است.نصرالله نژاد افزود: در صورت رفع معارض درحسن آباد و منطقه گیلی، عملیات دو بانده شدن محور خمین – اراک تا پایان امسال به طول هشت کیلومتر کلید می خورد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار