کد خبر: 692493
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۳ - ۲۱:۲۸
آپارتمان‌هاي 200 متري در شهر تهران كه عرضه‌ بيشتري نسبت به تقاضا دارند تقريباً متري 6 تا 17 ميليون تومان در نقاط مختلف شهر خريد و فروش مي‌شوند كه اين قيمت‌گذاري بر اساس امكانات ساختمان و نوع ساخت اين واحد‌ها در نظر گرفته مي‌شود.
به گزارش «ايسنا»، قيمت واحد‌هاي لوكس و بزرگ در حالي بالاست كه به گفته مشاوران املاك با وجود ركود در بازار مسكن اين واحدها مشتري خود را دارند و افرادي كه سرمايه‌هايشان را براي اين حوزه در نظر مي‌گيرند، اقدام به خريد و فروش اين واحد‌ها مي‌كنند.
واحد‌هاي 200 متري با تمركز در نقاط مختلف تهران به جز جنوب اين كلانشهر، بر اساس امكانات و قدمت ساختمان با اختلاف زيادي خريد و فروش مي‌شوند. بر همين اساس ساختمان‌هاي لوكس در نقاط مختلف تهران با امكانات كامل از جمله استخر، سونا، سيستم تهويه هوشمند و غيره با قيمت‌هاي بالا خريد و فروش مي‌شوند به گونه‌اي كه گاهي قيمت‌گذاري براي اين ساختمان‌ها توسط بنگاهاي خاص و جدا از قيمت عموم ساختمان‌ها در نظر گرفته مي‌شود.
با نگاهي به قيمت واحد‌هاي 200 متري با عمر زير 10 سال در نقاط مختلف تهران شاهد تفاوت قيمتي اين واحد‌ها بر اساس امكاناتشان هستيم. يك واحد آپارتمان 200 متري واقع در زعفرانيه تك‌واحدي، سه‌خوابه همراه با پاركينگ، انباري و استخر به قيمت دو ميليارد و 200 ميليون تومان به فروش مي‌رسد. براي يك واحد آپارتمان 200 متري واقع در يوسف‌آباد تك واحدي، سه‌خوابه، همراه با پاركينگ، انباري و آسانسور هم قيمت دو ميليارد و 500 ميليون تومان در نظر گرفته شده است. يك واحد آپارتمان 200 متري واقع در بلوار مرزداران تك‌واحدي، سه‌خوابه، همراه با سونا و دو پاركينگ هم قيمت يك ميليارد و 200 ميليون توماني دارد؛ در همين متراژ آپارتماني در اميرآباد شمالي چهارخوابه، تك واحدي، با دو انباري، تراس و پاركينگ به قيمت يك ميليارد و 200 ميليون تومان به فروش مي‌رسد.
يك واحد آپارتمان 200 متري واقع در شهرك غرب برج مهستان با امكانات كامل به قيمت سه ميليارد و 500 ميليون تومان در نظر گرفته شده است. همچنين يك واحد آپارتمان 200 متري واقع در نياوران، تك واحدي، همراه با پاركينگ، انباري و استخر به قيمت دو ميليارد تومان به فروش مي‌رسد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار