کد خبر: 691233
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۱
امام جمعه خرم آباد:
نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به انتقال خطوط نفت از سمت خوزستان و عبور از لرستان، گفت: انتقال خطوط نفت موجب ضرر برای لرستان است.
بهروج

به گزارش خبرنگار جوان از خرم‌آباد، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، صبح امروز، در دیدار با رییس سازمان محیط زیست کشور که در بیت امام جمعه خرم آباد برگزار شد، گفت: استان لرستان از نظر زیست‌محیط استانی ممتاز است و از جنگل ها، طبیعت بکر و کوه‌های ارزشمند برخوردار است.

وی با بیان این که مسأله محیط زیست اساسی‌ترین مسأله در هر جامعه است، افزود: اسلام یه محیط زیست بسیار اهمیت داده است به گونه ای که بیش از هفتاد بار کلمه حیات در قرآن کریم تکرار شده است.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با اشاره به این که حیات و زندگی انسان‌ها به محیط زیست سر و کار دارد، بیان داشت: تخریب محیط زیست تخریب زندگی است.

وی در ادامه با بیان این که امروز برخی از مسائل به چالش‌های محیط زیستی در لرستان تبدیل شده‌است، تأکید کرد: رییس سازمان حفاظت محیط زیست نقش بسزایی در برطرف کردن این چالش‌ها برعهده دارد.

نماینده ولی فقیه در لرستان محیط زیست را به عنوان پایگاهی برای زندگی انسان و موجودات زنده بیان کرد و عنوان داشت: آسیب به محیط زیست زندگی و حیات است.

وی تصریح کرد: مسأله حیات و زندگی همچون آب بارانی است که اگر از آن خوب استفاده نشود، تبدیل به یک چیز خشک و اگر به خوبی از آن استفاده شود نشاط، تحرک و تازگی را به دنبال دارد.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی خاطرنشان کرد: اگر به محیط‌ زیست اهمیت داده شود، به زندگی خویش اهمیت داده‌ایم.

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به انتقال خطوط نفت که از سمت خوزستان می‌آید و از این استان عبور می‌کند، بیان داشت: این مسأله به یک چالش تبدیل شده است.

وی افزود: این خطوط انتقال نفت نه تنها برای لرستان نفعی ندارند، بلکه محیط زیست این استان را با خطر جدی روبه‌رو کرده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار