کد خبر: 690430
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۱
عاملان اغفال و آزار و اذيت دختران نوجواني که با روياي رفتن به خارج از کشور در دام شيادان شيطان صفت گرفتار شده بودند، تحت تعقيب پليس قرار گرفتند.

روزنامه خراسان: عاملان اغفال و آزار و اذيت دختران نوجواني که با روياي رفتن به خارج از کشور در دام شيادان شيطان صفت گرفتار شده بودند، تحت تعقيب پليس قرار گرفتند.

فرمانده انتظامي مشهد در تشريح اين ماجرا به خراسان گفت: ماموران کلانتري بانوان مشهد هنگام گشت زني و انجام وظيفه به ۲ خواهر ۱۴ و ۱۶ ساله که با نگراني اطراف خود را مي پاييدند و حرکات و رفتار مشکوکي داشتند، مظنون شدند و  آنان را مورد بازجويي تخصصي قرار دادند.

سرهنگ حجت نيکمرام افزود: دختران نوجوان که در پاسخ به سوالات ماموران دچار تناقض گويي شده بودند در نهايت پرده از يک ماجراي تلخ برداشتند و اظهار داشتند که از حدود ۲ ماه قبل از منزل فرار کرده اند و در دام ۲ شياد شيطان صفت گرفتار شده اند که پس از آن هم به خاطر «ترس» نتوانسته اند به منزلشان بازگردند و براي پيدا کردن افرادي که آنان را فريب داده اند در خيابان ها سرگردان شده اند.رئيس پليس مشهد اضافه کرد: بررسي ها و تحقيقات پليس نشان داد: ۲ دختر نوجوان در يک خانواده ۸ نفره در منطقه گلشهر مشهد زندگي مي کنند که ۵ خواهر و يک برادر هستند.

وي با اشاره به اعترافات و اظهارات دختران مذکور ادامه داد: ۲ خواهر ياد شده مدتي قبل و در حالي که روياي رفتن به خارج از کشور را در سر مي پروراندند، با ۲ پسر جوان آشنا شده اند که پسران جوان با وعده و وعيدهاي واهي براي بردن آنان به ترکيه، ۲ خواهر را فريب داده و عنوان کرده اند در صورتي که هزينه هاي سفر را تامين کنند، آنان را به خارج از کشور مي برند.

سرهنگ نيکمرام تصريح کرد: دختران نوجوان نيز با اين اميد واهي مقاديري وجه نقد و سرويس طلاهاي مادرشان را در يک فرصت مناسب به سرقت مي برند و از منزل متواري مي شوند، اما شيادان حيله گر پس از گرفتن پول و طلاها، دختران را مورد آزار و اذيت قرار مي دهند و با رها کردن آنان، به مکان نامعلومي مي گريزند.

 

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
بی مراد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۵
0
0
خارج ریختند...
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار