کد خبر: 689686
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۷
مدير عامل شرکت آب و فاضلاب لرستان خبرداد:
شروع عمليات اجرايي اصلاح و توسعه شبکه آب شهر شول آباد به طول 3000 متر از جنس پلي اتيلن در اقطار 40 تا 110 ميليمتر آغاز شد.
بهروج
به گزارش جوان به نقل از روابط عمومی  اکبريان، مدير عامل شرکت آب و فاضلاب لرستان، در اين خصوص گفت: مطالعات طرح تامين، انتقال، ذخيره و اصلاح شبکه آبرساني به شهر شول آباد به اتمام رسيده است و شروع عمليات اجرايي اصلاح و توسعه شبکه آب به طول 3000 متر از جنس پلي اتيلن در اقطار 40 تا 110 ميليمتر آغاز گرديده است.

وي اظهار داشت: در برنامه فعاليت هاي آبرساني به شهر شول آباد آمده است ابتدا، اصلاح انشعابات قديم و قطع انشعابات غيرمجاز به انجام برسد آنگاه شروع عمليات بهسازي چشمه هاي تامين آب شهر با دبي ده ليتر بر ثانيه و اصلاح خط انتقال آب و شناسايي محل حفر يک حلقه چاه آب به منظور تأمين بلندمدت منابع آب شهر براي افق 1420 مهيا گردد. .

مدير عامل شرکت آبفاي لرستان گفت: شهر شول آباد در حال حاضر با توجه به پراکندگي اماکن و توپوگرافي خاص منطقه با مشکل زون بندي و اصلاح شبکه و قطعي موردي مواجه است و از طرفي منابع پايداري جهت تأمين مستمر و مداوم آب ندارد ضمنا استفاده از شبکه آبرساني به منظور آبياري اشجار توسط عده اي از مردم، کمبود مداوم آب را تشديد مي نمايد و از همه مهمتر در بعضي از مسيرهاي خطوط آبرساني اماکن بر روي شبکه ها بنا شده که آينده آبرساني را با مشکل مواجه مي سازد و ان شاء الله با اجراي عمليات زود هنگام شرکت آبفاي لرستان مشکل تأمين آب اين شهر براي چشم اندازي دور مرتفع خواهد شد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار