کد خبر: 688815
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۸
فرمانده پدافند هوایی در پیامی تاکید کرد: آوازه غیرت و همبستگی‌ نداجا سوار بر امواج نیلگون آب‌های بین‌المللی دروازه‌های پولادین جهان را درنوردیده که جای افتخار و بالندگی ملت شریف ایران اسلامیست.
مهر: امیر فرزاد اسماعیلی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) به مناسبت هفتم آذرماه روز نیروی دریایی راهبردی پیامی صادر کرد که متن آن در ادامه آمده است:

با فرا رسیدن هفتم آذر روز نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، یاد و خاطره عزیزانی دریادل نمایان می‌گردد که با رشادت‌ها و شجاعت‌های بی‌نظیر خود در طول 8 سال دفاع مقدس مخصوصا عملیات پیروزمندانه مروارید همچون کوهی استوار، سدی نفوذناپذیر شدند در برابر تهاجمات دشمنانی که تمام همت خود را برای برچیدن پرچم برافراشته و سرافراز جمهوری اسلامی به کار بسته بودند.

آنانی که به مصداق کلام نورانی فرماندهی معظم کل قوا (دام ظله العالی): «اگر نبود خون‌های مطهر و معطری که در راه خدا بر زمین ریخته شد، یقینا امروز از نظام اسلامی اثری نبود و پرچم قرآن چنین سربلند نمی‌شد».

با مجاهدت‌های خالصانه و دل‌هایی پر از ایمان و امید، جان‌های پاک و خون‌های مقدس خود را در راه حفظ و صیانت از مرزهای عزت و شرافت ایران اسلامی تقدیم آستان حضرت دوست کرده و هم‌اکنون خاطرات عاشقی آنان نقل محافل دوستان و یاد شجاعتشان باعث وحشت دشمنان است.

امروز نیز دلاورمردان غیور و ولایتمدار نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با تمسک به سیره نبوی و ائمه معصومین (صلوات الله علیهم) و نصب‌العین قراردادن رهنمودهای سعادت‌بخش رهبر فرزانه انقلاب و با همت و اراده‌ای مستحکم و تلاش‌های شبانه‌روزی، با بکارگیری توانمندی‌های درونی خود به عنوان یک نیروی راهبردی در منطقه، آوازه غیرت و همبستگی‌شان سوار بر امواج نیلگون آب‌های بین‌المللی دروازه‌های پولادین جهان را درنوردیده که جای افتخار و بالندگی ملت شریف ایران اسلامیست.

اینجانب به نیابت از آحاد کارکنان قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص)آجا، ضمن تبریک این روز بزرگ، یاد و خاطره شهدای عزیز و گرانقدر ارتش جمهوری اسلامی ایران به ویژه حماسه‌سازان هفتم آذر و شهدای افتخارآفرین ناوشکن سهند و سبلان و ناو جوشن را گرامی داشته و با خدای خود عهد و پیمان می‌بندیم دوشادوش سایر همرزمان سلحشورمان در نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران تا آخرین قطره خون در مسیر دفاع از حریم ولایت، پاسداری از ارزش‌های انقلاب و صیانت از فضای کشور، ثابت قدم و استوار مانده و قدردان این نعمت عظیم الهی خواهیم بود.

در پایان توفیقات روزافزون همه همرزمان دریادلم در نیروی دریایی راهبردی را تحت شمول ادعیه زاکیه حضرت بقیه‌الله الاعظم(ارواحنا فداه) و هدایت‌های داهیانه ولی‌امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه‌ای عزیز(مدظله‌العالی) از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار