کد خبر: 688589
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۰
فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه شاهد ارتقای امنیت اجتماعی در کشور هستیم، از کاهش ۴۰ درصدی جرائم رانندگی خبر داد.
تسنیم: سردار اسماعیل احمدی‌مقدم دقایقی پیش در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در نیمه و پایان هر برنامه توسعه در ناجا ارزیابی‌هایی انجام می‌شود، اظهار داشت: نظارت ستادی بین نیمه برنامه و پایان برنامه با شعار رشد و تعالی فردی و سازمانی اجرایی می‌شود.

وی با اشاره به دیدگاه سلامت سازمانی، حقوق شهروندی و افزایش کارایی در ناجا افزود: تاکنون در 12 استان کشور نظارت ستادی عملیاتی شده است.

فرمانده ناجا با بیان اینکه استان گیلان نمره 86.5 از 100 را کسب کرد، گفت: ناجا در بهبود خدمات موفق بوده و در گیلان تخلفات سازمانی 53 درصد کاهش یافته است.

احمدی‌مقدم با اشاره به کاهش 7 درصدی تصادفات در استان گیلان گفت: در کشف جرایم شاهد رشد 11 درصدی عملکرد هستیم و تا پایان سال 94 بخش زیادی مشکلات ساختمان‌های ناجا در این استان حل می‌شود.

وی با اشاره به ارتقای امنیت اجتماعی در کشور گفت: شاخص‌های جرم در کشور رو به بهبود است به‌طوری‌که جرایم رانندگی در کشور امسال 40 درصد کاهش یافته است.

احمدی‌مقدم با همکاری‌های ناجا با 15 کشور همسایه گفت: ارتباطات خوبی داریم و 4 سال است که در عربستان هیچگونه دستگیری در خصوص موادمخدر حجاج ایرانی نداشتیم.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار