کد خبر: 687205
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۷
اعضای شورای شهر اردبیل بعد از بحث و بررسی‌های مختلف مجوز مسافرت به کشور ترکیه را برای تعدادی از اعضای شورای شهر با هدف بازدید از منوریل با هزینه شهرداری اردبیل به کمیسیون تخصصی ارجاع دادند تا ابعاد آن بیشتر مورد بررسی قرار گیرد.

 در پنجاه و هشتمین جلسه رسمی شورای شهر اردبیل موضوع مسافرت تعدادی از اعضای شورای شهر اردبیل به ترکیه برای بازدید از منوریل مطرح شد که برخلاف طرح قبلی این بار هزینه آن را شرکت مورد نظر پرداخت نکرده بلکه بار مالی آن بر دوش شهرداری اردبیل می‌افتد که به همین دلیل اعضای شورای شهر اردبیل با ارجاع این موضوع به کمیسیون تخصصی اعلام کردند که ابعاد آن باید بررسی شده و ضرورت این سفر و ابعاد مختلف آن مورد ارزیابی قرار گیرد.

صدیف بدری شهردار اردبیل با بیان این مطالب گفت: ما بعد از انصراف شرکت مجری منوریل در ترکیه از تقبل هزینه اسکان و حمل و نقل این سفر، تصمیم گرفتیم تا با هزینه شهرداری سفر به ترکیه شهردار، اعضای شورای شهر و تعدادی از مسئولان انجام شود. علیرضا سلیمانی عضو شورای شهر اردبیل نیز دراین باره گفت: باید این سفر به عنوان یک مأموریت تعریف شود که بهتر است شهرداری متن نامه را عوض کرده و برای این سفر برنامه کاری و اجرایی احصا شده و همه بدانند که در این سفر چه برنامه‌هایی در اولویت است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار