کد خبر: 683853
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۳ - ۲۱:۱۳
عضو كميسيون امنيت ملي مجلس:
دولت با نمايندگان مجلس تعامل خوبي ندارد و به رغم اينكه مي‌گويد لجبازي با مجلس نداريم، اما عملاً شاهد لجبازي‌هاي دولت با مجلس هستيم.
احمد بخشايش اردستاني عضو كميسيون امنيت ملي مجلس شوراي اسلامي در گفت‌وگو با شبكه اطلاع‌رساني راه دانا گفت: عدم رأي اعتماد نمايندگان مجلس به نيلي احمد آبادي دلايل چندگانه داشت. اولين و مهم‌ترين عامل هم توهين آشنا، مشاور رئيس‌جمهور به نمايندگان مجلس بود. افراط‌گر خواندن مجلس و طرفداري ساير نمايندگان از يك اقليت ديكتاتور كه آقاي آشنا آن را مطرح كرد، جز توهين به مجلس نبود.
 نماينده مردم اردستان در مجلس شوراي اسلامي به دومين دليل عدم رأي اعتماد مجلس به نيلي‌احمدآبادي اشاره كرد و افزود: فاصله معرفي وزير پيشنهادي تا برگزاري جلسه رأي اعتماد خيلي كم بود، طوري كه وزير نتوانست با نمايندگان ارتباط بگيرد. در گذشته اينطور بود كه ارتباط با هيئت رئيسه كفايت مي‌كرد اما امروز مجلس با گذشته فرق كرده و روي فرديت تأكيد دارد.
 اين عضو كميسيون امنيت ملي مجلس گفت: يكي ديگر از دلايلي كه موجب شد نمايندگان به نيلي‌احمد آبادي اطمينان نداشته باشند اظهارات اخير آقاي روحاني بود. روحاني هر جا تريبون گير مي‌آورد پروژه تخريب و تحقير مجلس را آغاز مي‌كند. آقاي رئيس‌جمهور هر بار سخنراني كرد قصد داشت ماجراي بورسيه‌ها را گردن مجلس بيندازد و اينگونه القا كند كه مجلس طرفدار بورسيه‌هاي غير قانوني است.
بخشايش اردستاني در بخش پاياني اظهارات خود عنوان كرد: دليل چهارم هم اين بود كه خود وزير پيشنهاد شده نتوانست خودش را جا بيندازد.
ايشان ليسانس خود را در هشت سال و فوق ليسانس را در شش سال گرفته و تنها يك كتاب دارد. در چنين شرايطي مجلس هم موظف است وظيفه خودش را انجام دهد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار