کد خبر: 683581
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۹
عضو كميسيون اجتماعي مجلس در گفت‌و‌گو با «جوان‌آنلاين»
طلا گفت: گزينه‌اي كه از سوي دولت به مجلس معرفي شده است به نظر مي‌رسد كه نه مجلس خيلي موضوع را جدي گرفته باشد و نه خود دولت
دولت و مجلس وزير پيشنهادي علوم را جدي نگرفته‌اند

جوان‌آنلاين: حسين طلا، عضو كميسيون اجتماعي مجلس در گفت‌و‌گو با «جوان‌آنلاين» در خصوص موضع مجلس درباره محمود نیلی‌احمدآبادی وزیر پیشنهادی علوم اظهار داشت: گزينه‌اي كه از سوي دولت به مجلس معرفي شده است به نظر مي‌رسد كه نه مجلس خيلي موضوع را جدي گرفته باشد و نه خود دولت و مجلس معتقد است گزينه اصلي نيلي احمدآبادي نيست.

 
طلا ادامه داد: گزينه‌اي كه معرفي شده است به نسبت وزير قبلي نقاط قوت كمتري دارد و شايد تا حدودي واجد همان نقاط ضعفي است كه وزير گذشته داشت و اگر اينگونه باشد اين سوال مطرح مي‌شود كه چرا بايد مجلس به اين گزينه راي اعتماد دهد و اگر راي دهد استيضاح وزير قبلي چه دليلي داشت و چرا راي اعتماد خود را از فرجي دانا پس گرفت؟
 
 
وي تصريح كرد: به نظر مي‌رسد نه در سابقه مديريتي نيلي احمدآبادي و هم موضوعاتي كه نقطه نظر مجلس در خصوص مسئله فتنه و قضايايي كه بود در اينجا خيلي قابل بحث نيست. بنابراين من فكر نمي‌كنم اين گزينه پيشنهادي را نه مجلس جدي گرفته و نه دولت.
 
 
اين عضو كميسيون اجتماعي مجلس در پاسخ به سوالي مبني بر اينكه چرا دولت گزينه‌اي را معرفي مي‌كند كه با عدم راي اعتماد مجلس مواجه مي‌شود، گفت: گاهي اين قصه باب است؛ چرا كه مجلس نتواند گزينه اصلي را رد كند يا هزينه بالايي برايشان داشته باشد معمولا دولت‌ها اين كار را انجام مي‌دهند.
 
 
وي در پايان يادآور شد: من فكر مي‌كنم اگر دولت با مجلس راحت‌تر طرف حساب شود، مي‌توان نتيجه بهتري گرفت. 
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار