کد خبر: 683466
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۹
عضو كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس
رسانه هاي بيگانه با عاملان جنايت اسيدپاشي همراه شده و نيروهاي ارزشي را هدف قرار داده اند. متاسفانه برخي از رسانه هاي داخلي نيز با آنها همدست شدند كه اين موضوع حتما بايد مورد بررسي قرار گيرد.
عاملان اسيدپاشي بايد دستگير و مجازات شود / عملكرد برخي رسانه‌هاي داخلي بايد مورد بررسي قرار بگيردجوان آنلاين: محمد صالح جوكار عضو كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس شوراي اسلامي در گفت‌وگو با «جوان‌آنلاين» گفت: انتظار جامعه اين است كه نيروهاي اطلاعاتي و امنيتي عاملان جنايت اسيدپاشي را شناسايي، دستگير و به طور جدي مجازات شوند.

وي تاكيد كرد كه رسانه هاي بيگانه با عاملان جنايت اسيدپاشي همراه شده و نيروهاي ارزشي را هدف قرار داده اند. در اين ميان متاسفانه برخي از رسانه هاي داخلي نيز با آنها همدست شده و همين رويكرد را در اطلاع رساني رسانه اي خود انتخاب كردند كه اين موضوع حتما بايد مورد بررسي قرار بگيرد. چون همين پديده باعث شده كه ناامني ها تشديد شود و اين مسئله اي نيست كه بتوان آن را ناديده گرفت.

جوكار افزود: كاملا مشخص است كه اين عمل زشت و ناپسند شخصي و برآمده از عقده هاي رواني بوده است كه انتظار جامعه رسيدگي به آن است تا بعد از اين تكرار نشود.

عضو كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس شوراي اسلامي گفت: مخالفان جمهوري اسلامي و منافقان كه خواهان فشار عليه سياست و حكومت مان هستند دست به حاشيه سازي زده و مسئله را سياسي جلوه داده اند به همين دليل در برخورد با جانيان نبايد هيچ گونه تعللي صورت بگيرد تا پاسخ سختي به آنها داده شود.

جوكار تصريح كرد: مسئله امر به معروف و نهي از منكر كه طرح آن در مجلس در جريان است موضوعات سياسي،‌ اقتصادي، فرهنگي و ... را در بر مي گيرد تا از اين طريق شجاعتي به اقشار مختلف مردم داده شود كه جلوي تخلفاتي از اين دست گرفته شود. بنابراين در اين طرح مردم تبديل به ناظران اجتماعي خواهند شد.

وي افزود: اين در حالي است كه دشمن با حمله به اين طرح خواهان ناكارآمدي آن است و به همين منظور به دنبال استفاده از بحث اسيدپاشي و حاشيه سازي از آن است كه بايد كاملا هوشيار عمل كرد تا اين توطئه خنثي شود. در اين زمينه نيروهاي اطلاعاتي، امنيتي و نهادهاي مربوطه از مسئوليت سنگيني برخوردار هستند كه بايد به خوبي از عهده آن برآيند.

وي اظهار داشت: برخورد جدي با جانيان باعث مي شود كه آرامش رواني به جامعه باز گردد و در آينده نيز اين اتفاقات زشت جلوگيري شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار