کد خبر: 682999
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۱
جانشین سپاه امیرالمؤمنین (ع) ایلام:
عبدالصاحب طهماسبی اظهار داشت: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی هر از گاهی قصد توطئه‌آفرینی علیه نظام کرده که خوشبختانه هر بار با شکست مواجه می‌شوند.
ازادپور
دشمنان در جنگ نرم نیز زمین‌گیر شده‌اندجانشین سپاه امیرالمؤمنین (ع) ایلام گفت: دشمنان در جنگ نرم نیز همانند جنگ سخت زمین‌گیر شده‌اند. 
جانشین سپاه امیرالمؤمنین (ع) ایلام گفت: در هشت سال دفاع مقدس ملت رشید ایران ما جانانه پشت سر امام راحل و رهبری ایستادند و نظام را حمایت کردند و این حمایت‌ها از پشت جبهه آغاز و تا درون جبهه‌ها ادامه داشت.

وی ادامه داد: تنها مؤلفه برتری ما نیز فقط روح معنوی، الهی و ارزشی و اسلامی و دین‌مداری ارزش‌های الهی و دینی بود که در انقلاب ما وجود داشت. اما با وجود برتری مادی دشمنان آنان نتوانستند علیه ملت و نظام ما موفق عمل کنند.

این فرمانده انتظامی اضافه کرد: دفاع از ارزش‌ها مهم‌ترین برتری نظام ما علیه دشمنان این مرز و بوم بود که در جنگ چهره موفقی از ما را به جهانیان نشان داد.

طهماسبی تصریح کرد: امروز دشمن تمام قد جنگ نرمی را علیه ملت ما آغاز کرده و این نشانه ناتوانی آنان در جنگ سخت و نیمه سختی است که بارها آن را امتحان کرده‌اند.

جانشین سپاه امیرالمؤمنین (ع) ایلام گفت: دشمن در صدد آن است که مؤلفه برتری‌ساز ملت ایران را در میان کشورمان کمرنگ کند تا به اهداف شوم خود دست یابد. امروز دشمنان با تمام قوا وارد میدان شده‌اند و در این راستا در حال کار و فعالیت هستند.

وی ادامه داد: امروزه جهان در فضای مجازی به یک دهکده شیشه‌ای تبدیل شده و در آن می‌توان هر پیامی را به سراسر جهان انتقال داد و این قدرت اطلاعات و فناوری است و باید از فرصت‌ها نهایت استفاده برده شود تا دشمنان همانند جنگ سخت در این جنگ نیز زمین‌گیر شوند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر