کد خبر: 682816
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۸
رئیس شبکه بهداشت و درمان فومن از ساخت و تجهیز 9 خانه بهداشت در این شهرستان در استان گیلان خبر داد.

نصرالله کوهستانی با اشاره به ساخت 9 خانه بهداشت و تجهیز واحدهای بهداشتی و بیمارستان امام حسن مجتبی (ع) در فومن، گفت: این طرح با یک‌ میلیارد و 680 میلیون تومان در حال اجرا بوده و 700 میلیون تومان آن بابت خرید تجهیزات بیمارستانی است.

وی انتقال مرکز اپراتور اورژانس از اول مهر ماه به شهر فومن را از دیگر اقدامات ذکر کرد و افزود: این اقدام موجب تسریع در خدمات‌رسانی به مردم شده است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان فومن درباره راه‌اندازی پایگاه اورژانس در شهر ماکلوان تصریح کرد: این پایگاه در شهر ماکلوان به صورت 12 ساعته از هشت صبح تا هشت شب در حال خدمات رسانی است.

وی رفاه و سلامت را از مطالبات به حق مردم دانست و یادآور شد: سهم بیماران سرپایی در پرداخت هزینه‌ها 30 درصد و بیماران بستری در بیمارستان با بیمه روستایی سه درصد و بیمه‌های دیگر شش درصد بوده و این طرح از اجراییات قانون جدید نظام سلامت است.

کوهستانی با بیان اینکه بیمارستان باید برای خدماتی که قادر به انجامش نیست بیمار را به بیمارستان مجهزتری انتقال دهد گفت: هدف شبکه بهداشت شهرستان رضایت حداکثری مراجعه کنندگان است.

صمد بختیاری، رئیس بیمارستان امام حسن مجتبی (ع) فومن نیز با اشاره به نیاز ضروری بر ساماندهی اورژانس بیمارستان فومن گفت: دو دستگاه دیالیز، یک دستگاه الکتروشوک، یک دستگاه مانیتور پرتابل از نیاز‌های این بخش است که با مساعدت نماینده شهرستان خریداری می‌شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار