کد خبر: 682801
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۴
نماینده دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی از تکمیل و اماده سازی پروژه بزرگ گردشگری 'دهکده سیب' در امین آباد فیروزکوه و ایجاد اشتغال در منطقه خبر داد..

حمیدرضا مشهدی عباسی گفت: مجتمع گردشگری دهکده سیب فیروزکوه که با امکاناتی نظیر پارک آبی، رود-دره، مجتمع تجاری، شهربازی روباز، دهکده اقامتی، تله کابین به طول 2 هزار و 700 متر، دهکده شکار، حیات وحش، سالن کنفرانس بین المللی، موزه دفاع مقدس، بیمارستان هزار تختخوابی و ... با مشارکت 9 شرکت بین المللی در حال آماده سازی است، می تواند پاسخگوی نیاز تفریحی جمعیت تهران و شهرستان های اطراف در دسترسی به منطقه ای تفریحی و تفرجگاهی در جهت شادابی و نشاط آنان باشد.

وی از نصب و راه اندازی فاز نخست تله کابین این مجموعه طی روزهای گذشته خبر داد و افزود: به کمک و یاری سایر مسؤولان استانی و شهرستانی، سعی می شود تا دیگر معضلات مبتلابه این مجموعه رفع شود

مشهدی عباسی ابراز امیدواری کرد؛ افتتاح این مجموعه که قطعاً سیل حضور گردشگران استان و حتی کشور را به شهرستان فیروزکوه به دنبال خواهد داشت، علاوه بر ایجاد روحیه نشاط و شادابی، ارتقای کارایی و بازدهی افراد و افزایش اشتغال را در منطقه به دنبال داشته باشد

پروژه تفریحی- گردشگری دهکده سیب، بزرگترین پروژه از این دست در سطح خاورمیانه است که عملیات اجرایی آن از سال 85 آغاز شده است.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۵
0
0
چه عالی
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار