کد خبر: 682791
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۹
گازرسانی به 82 روستا در استان اردبیل با تلاش و جدیتی تمام در حال اجراست.

فیروز خدایی مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل در نشست با فرماندار پارس‌آباد با اعلام خبر فوق گفت: هم‌اکنون بیش از 486 روستای استان اردبیل زیر پوشش گاز طبیعی هستند و با تلاش و همکاری مجموعه شرکت گاز سعی داریم گازرسانی به 82 روستای باقیمانده در سطح استان را نیز با جدیت تمام در موعد مقرر به بهره‌برداری برسانیم تا نزدیک به 75 درصد خانوار این 82 روستا از نعمت گاز برخوردار شوند.

وی استان اردبیل را از لحاظ گازرسانی جزء استان‌های سبز کشور اعلام کرد و افزود: تمام شهرهای استان اردبیل از نعمت گاز بهره‌مند هستند و ما سعی خودمان را به کار گرفتیم تا گازرسانی به روستاهای مناطق محروم، با امکانات کم و سردسیر در اولویت باشد.

مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل از بهره‌مند بودن 62 درصدی خانوارها در سطح استان اردبیل از نعمت گاز خبر داد.

خدایی با بیان اینکه 360 هزار مشترک گاز در استان اردبیل وجود داد، بیان کرد: در سال گذشته بیش از 420 کیلومتر شبکه‌گذاری و 11 هزار انشعاب اجرا و در مجموع بالغ بر 30 هزار مشترک شهری و روستایی به جمع مشترکان این نعمت الهی پیوستند.

این مسئول همچنین از برخورداری 120 واحد صنعتی از گاز طبیعی نیز در سال‌جاری خبر داد و گفت: هم‌اکنون بیش از یک‌هزار واحد صنعتی با استفاده از سوخت پاک در امر تولید و اشتغالزایی فعالیت دارند.

فرماندار شهرستان پارس‌آباد نیز در این نشست از وجود 42 هزار و 200 مشترکین گاز در سطح شهرستان پارس‌آباد خبر داد و عنوان کرد: در حال حاضر 64 روستا در سطح پارس‌آباد از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند که از این تعداد 45 روستا در طول سه سال گذشته گازرسانی شده است.

ایرج بیگدلو گفت: گازرسانی به شش روستای پارس‌آباد در حال حاضر آغاز شده و با تکمیل آن 65 درصد خانوار روستایی از نعمت گاز طبیعی برخوردار خواهند شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار