کد خبر: 682577
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۲
در شرکت گاز استان چهارمحال وبختیاری :
مدير عامل شرکت گاز استان چهارمحال وبختیاری در افتتاحيه این ارزیابی که در محل اتاق کنفرانس اين شرکت برگزار شد، ضمن خیر مقدم به ارزیابان،مشاورين و اعضاء تيم هاي تعالي سازماني، گفت: بسیار خوشحالیم که این ارزیابی با دقت وبا حضورتیم ارزیاب توانمندانجام می گیرد.
حمیرا رحیمی

ناصرافشین با اشاره به اینکه  تعالی برگرفته از واژه علو و از صفات بارز خداوند است  افزود: هدف از آفرینش انسان ،خدایی شدن  است و این امر میسر نمی شود مگر اینکه در مسیر کمال و تعالی حرکت کند. انسان در مسیر تعالی هیچ گاه دو   روزش  مثل هم نخواهد شد وبا توجه به این نکته مهم از مولای متقیان امام علی (ع) ،باید با تمام وجود سعی کنیم روزهای به یاد ماندنی از فعالیتهای خوددر شرکتمان رقم بزنیم که در آن کسب رضایت خدا وخلق خدا نیز فراهم شود

وی بیان داشت: برای رسیدن به تعالی باید از دوبال اندیشه و احساس کمک گرفت .نتیجه این ارزیابی هرچه باشد  این نوید را برای شرکت گاز استان چهارمحال وبختیاری  در پی خواهد داشت که توانسته در حد بضاعت خویش با استفاده از این دوبال  فعالیت وخدمت رسانی کند.

مهندس افشین به عنوان مدير كميته تعالی اظهار داشت: پيمودن مسيرتعالي و كيفيت بايد در باور و عمل تمامي كاركنان شركت گاز نهادينه شود و در حال حاضر اين شركت مي كوشد با مديريت بوسيله فرايندها  و كسب موفقيت از طريق  كاركنان بيش از پيش شاهد پرورش خلاقيت  و نوآوري در سطح سازمان باشد.

 مديرعامل شرکت گاز استان چهارمحال وبختیاری  بر رضایتمندی مشتریان و برخورد مناسب با ارباب رجوع تأکيد کرد و گفت: هدف از اينگونه ارزيابي ها نبايد صرفاً دريافت گواهينامه و جايزه باشد بلکه نتيجه کار مي بايست عاملي در راستاي کسب رضايت خداوند متعال و مردم بوده و شرکت را در راه رسيدن به اهداف پيش بيني شده سوق دهد.

مهندس افشین اظهار اميدواري کرد که فرآيند ارزيابي به صورت مطلوب انجام پذيرد تا در نهايت باعث ايجاد ارزش افزوده براي شرکت گاز استان چهارمحال وبختیاری در سطح کشور گردد.

شایان ذکر است،این ارزیابی دو روزه از مجموعه شرکت گاز استان چهارمحال وبختیاری  بر اساس مدل INQA در راستای 7 معیار جایزه ملی کیفیت ایران و بر پایه ساختار 5 کمیته تخصصی رهبری وراهبرد، فرآیندها و نتایج مشتریان ، مسئولیتهای اجتماعی، شراکتها ،منابع ،نتایج کلیدی وکمیته منابع انسانی  بابرگزاری  جلسات متعدد عمومی (کلیه سطوح سازمان) و تخصصی (برای کارشناسان و اعضای کمیته های تخصصی) صورت پذیرفت.

مهندس مجید مهدیان ،نماینده مدیریت  در مسیر تعالی ورییس واحدبرنامه ریزی وکنترل شرکت گاز استان چهارمحال وبختیاری نیز در اختتامیه این ارزیابی گفت : شرکت گاز استان چهارمحال وبختیاری به عنوان شرکت خدماتی و دولتی  با هدف دست يابي به نتايج متوازن براي كليه ذي نفعان، ارزش آفريني براي مشتريان، و مديريت بوسيله فرايندها با عزمي راسخ در مسير تعالي گام نهاده و تلاش کرده تا با تبیین نتایج کیفی فعالیتها و خدمات ، بیش از پیش افزایش سطح رضایتمندی ذینفعان خود را فراهم اورد.

 در پایان، ارزيابان ضمن تشکر از کليه کارکنان و مجموعه شرکت گاز استان چهارمحال وبختیاری ، گزارشي از مشاهدات و ارزيابي خود را ارائه و به تشريح نقاط قوت و قابل بهبود پرداختند.

گفتنی است نتايج نهايي در آبانماه امسال توسط دبيرخانه جايزه ملي کيفيت ايران اعلام خواهد شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر