کد خبر: 682283
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۵
روحاني:
رئیس جمهور در بدو ورود به استان زنجان گفت: خرسندم در آستانه ماه محرم الحرام در پايتخت شور و شعور حسيني هستم و عطر حسينی را استشمام مي كنم.
جوان آنلاين: حجت الاسلام حسن روحانی صبح چهارشنبه در آغاز نهمین سفر استانی خود وارد فرودگاه زنجان شد و به محض ورود در جمع خبرنگاران گفت: آمده ايم تا در اين سفر نقطه نظرات مردم را بشنويم و در جريان روند اجراي امور و طرح هاي مهمي كه در دوره فعاليت دولت تدبير و اميد در زنجان انجام شده، قرار بگيريم.

وي مردم زنجان را عاشقان مكتب ولايت و امامت دانست و ابراز كرد: عزاداري هاي مردم زنجان همواره مورد تجليل و ستايش ملت مسلمان ايران بوده است.

حجت الاسلام روحانی بیان کرد: مردم استان زنجان به عنوان عاشقان مکتب ولایت و اباعبدالله الحسین معروف بوده و عزاداری های باشکوه آنها سبب شده این شهر به عنوان پایتخت شور و شعور حسینی نام گیرد.

رئيس جمهوري ضمن ابراز خرسندي از حضور در بين مردم زنجان  اظهار كرد: خرسندم در آستانه ماه محرم الحرام در پايتخت شور و شعور حسيني هستم و عطر حسينی را استشمام مي كنم.

وی با بیان اینکه نقطه نظراتی در جمع زنجانی ها درباره 14 ماه دولت تدبیر و امید می شنویم و تلاش ما این است که این نقطه نظرات مورد بررسی قرار گیرد، گفت: در دولت یازدهم برای استان زنجان طرح های اجرایی در نظر گرفته شده که این طرح ها به اطلاع مسئولان استان خواهد رسید.

حجت الاسلام  روحاني ضمن گراميداشت ياد و خاطره آيت الله مهدوي كني ادامه داد: به روح آيت الله مهدوي كني که يكي از سرداران بزرگ اين نظام بودند و ديروز به ديار حق شتافتند درود مي فرستم و براي همه آنان كه براي استقرار و تعالي نظام جمهوري اسلامي ايران تلاش كردند آرزوي توفيق دارم.

رئيس جمهور در جمع كاروان دولت تدبير و اميد در مسیر خیابانهای جاده فرودگاه، مسیر دو کوی فرهنگ، دوازه ارک، چهارراه سعدی، سعدی شمالی در حال حركت به سمت ورزشگاه كارگران و سخنراني در جمع مردم استان زنجان است.

منبع: مهـــر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار