کد خبر: 681723
تعداد نظرات: ۶ نظر
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۳
نماینده مردم اصفهان گفت : اتفاقات اخیر اصفهان توطئه ای است که امنیت و آرامش اصفهان را هدف قرار داده است و گروه خاصی از زنان مخاطب اسید پاش نیستند .

به گزارش ایران خبر احمد سالک با بیان اینکه در میان قربانیان اسید پاشی اصفهان یک خانم محجبه چادری وجود داشته است ، گفت : این خانم با پوشش کامل در ماشین نشسته بوده است و با توجه به این موضوع  به هیچ عنوان نمی توان گفت انگیزه اسیدپاش مبارزه با بد حجابی بوده است .

رییس کمیسیون فرهنگی مجلس گفت : به نظر می رسد که توطئه ای پشت پرده این سوء قصدها قرار دارد که اصلی ترین انگیزه آن از بین بردن احساس امنیت و آرامش در اصفهان می باشد .

نماینده مردم اصفهان گفت : هنوز اطلاعات دقیقی درباره نحوه انجام این اسید پاشی ها و تعداد سوء قصد کننده ها نداریم اما از عوامل امنیتی و انتظامی انتظار داریم که هر چه سریعتر این افراد را شناسایی و به مردم معرفی کنند .

وی همچنین از اصحاب رسانه درخواست کرد از لفظ زنجیره ای برای اسید پاشی های اخیر استفاده نکنند و در ادامه تاکید کرد : استفاده از لفظ زنجیره ای حس نا امنی را تشدید می کند و این انتظار را به وجود می آورد که این جریان ادامه داشته باشد در صورتیکه به جز 4 موردی که درباره آن اطلاع رسانی شد ، در چند روز اخیر شاهد هیچ سوء قصد تازه ای در اصفهان نبوده ایم و ان شاء الله که دیگر شاهد این حملات نباشیم.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶
ادیب فتحی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۸
1
2
واقعابایدکسانی که امنیت رابه خرابی می کشند بایداعدامکرد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
1
2
یقین دست عوامل انگلیس خبیث پشت پرده این جنایات و نیز دامن زدن سازمان یافته و با نقشه قبلی به این ماجراست تا با یک تیر چند نشان بزنند !! از جمله همزمانی طرح اسیدپاشی و ربط دادن شگفت آن با امر به نعروف و نهی از منکر و اقشار مومن و معتقد و انصار حزب الله و .... از دیگر سو تخریب وجهه تمدنی اسلامی - ایرانی شهر کهن اصفهان نزد خارجی ها برای ساقط کردن در آمد ارزی گردشگری ایران در دولت جدید (که هم دنبال بهبود اقتصاد است و هم هنوز باجی به انگلیس خبیث . آمریکا در بحث غنی سازی نداده !!) است همزمان با توطئه پیچیده کاهش شدید قیمت نفت !! با هدف کاستن شدید درآمدهای ایران برای فشار اقتصادی بیشتر به مردم در داخل و تسلیم ایران در مذاکرات اتمی با تقویت چماق تحریم اقتصادی و از سویی ناتوان کردن ایران در ارایه یاری به ملت های مظلوم منطقه که در حال مقاومت جلو مزدوران مثلث صلیبی سلفی صهیونی هستند (سوریه ،لبنان، عراق،یمن،غزه و....) و این توطئه کثیف انگلیس خبیث و بی بی سی فارسی و من و تو بهائیی و .... بخش کوچک از پروژه پیچیده انتقام گیری و تلافی جویی حامیان ناکام و سرخورده و کینه توز داعش !و جند النصره ضد ایران عزیز است !! گوشه کوچک دیگرش شرارت های این روزهای تروریست های مزدور مثلث صلیبی -سلفی -صهیونی ضد مرزهای شرقی ایران است و این هوشیاری بسیار می خواهد تا همه توطئه را یکجا بنگریم و از اتاق فرماندهی ائتلاف ناکام سازندگان تروریست ضد محور مقاومت با هدف نجات رژیم صهیونیستی از چنگال مقاومت اسلامی !!
مینا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۲
0
4
تروخدا دستگیرشون کنید و حتما قصاص بر انها انجام شود...تروخدا امنیت رو دوباره برقرار کنید.
ممنونم
سعید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۳
1
1
تعداداسید پاشی ها بیشتر است چرا امار دقیقی نمی دهید(0برای اضطراب کمتر است)
محمد مسعود رستگاری
|
Germany
|
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۳
1
3
با سلام.مردم اصفهان خیلی مسئولانه وباتفکربا این مسئله برخورد میکنن وهمه مامیدونیم که استکبار جهانی بدنبال نقطه ضعف کوچکی میگرده تابتونه به اهداف کثیفش دست پیدا کنه وما با زکاوت دستهای پلید انها راقطع میکنیم .من برای تمام ان کسانی که دراین رابطه درد وسختیهای ناباورانه ای کشیده اند بسیار اندوهگین وهمدرد هستم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۴
1
3
سلام
مردم ایران اسلامی از فتنه گذاشته درس ها گرفتند لذا این آرامش به رحتی به دست نیامده است که به رحتی از دست برود لذا اینگونه که خوده نماینده محترم اصفهان اشاره میکنند به عدد 4 یعنی امکان دارد مسئولین در همه امور اگر مطالبات امنیتی وجهادی رهبر عزیزمان و مردم را به جد جستجو کنند فرد را حل کنند به زوج عددی (((((اگر حقوق اولین فرد اسید ی را حل کرده بودیم )))))در امنیت جامعه و میهن عزیزمان نمی رسیدیم انشاالله شاهد این چنین حوادث دلخرش نباشیم
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار