کد خبر: 681512
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۴
مدير عامل شركت آب وفاضلاب استان مرکزی از بستانكاري بیش از 2 ميليارد و 500 ميليون تومانی این شرکت از دستگاههاي دولتي و واحدهاي صنعتي خبر داد.
فاطمه قاسمی

مهندس عبدالرضا خلیلی مدیر عامل شرکت آب وفاضلاب استان مرکزی اظهار داشت: بر اساس قانون تشکيل شرکتهاي آب و فاضلاب استاني مصوب مجلس شوراي اسلامي در سال 1369، شرکتهاي آب و فاضلاب شهری بايستي مطابق قانون تجارت اداره شوند، ليكن این شرکت نه تنها هيچگونه کمک يا اعتبار هزينه اي از دولت دريافت نمي كند، ‌بلكه موظف به انجام وظايف بسيار خطير و سنگين تأمين و توزيع آب ، جمع آوري، ‌انتقال و تصفيه ي فاضلاب شهرهاي استان می باشد.

وی با بيان اينكه هزينه ي آب بهاي پرداختي به شركت آب و فاضلاب به هيچ وجه جوابگوي هزينه هاي توليد و انتقال آب به مشتركان نيست اظهار داشت: هزينه ي توليد و انتقال هر ليتر آب امسال براي شركت آب و فاضلاب استان 570 تومان است كه کمتر از 3/1 قیمت تمام شده آن در حدود 210 تومان از مشتركان گرفته مي شود.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی تصریح کرد: درآمد حاصل از فروش خدمات آب و فاضلاب برای توسعه زيرساختهاي خدماتي اختصاص مي يابد كه انباشته شدن مطالبات و عدم واريز آن این شرکت را در اجراي پروژه ها و ارائه خدمات به عموم مردم با مشكلات بزرگي مواجه مي كند.

خلیلی در ادامه با تاكيد بر لزوم پرداخت به موقع مطالبات آب بهاء توسط دستگاههاي اجرايي استان، گفت: در حال حاضر بيش از 25 ميليارد ريال مطالبات از دستگاههاي استان داريم كه بیش از 15ميليارد ریال آن مربوط به 210 دستگاه دولتی و بیش از 10 ميليارد ریال آن نيز مربوط به 129 واحد صنعتی در استان می باشد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار